پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا به بازنشستگان

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: با رونمایی از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری، قرعه کشی جوایز طرح کمک نیز صورت گرفت.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا به بازنشستگان

به گزارش خبرنگارانبه نقل از ایسنا، بر اساس این طرح، سه نوبت در سال و در هر نوبت 12 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا در اختیار بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران همسر تک ورثه قرار می گیرد تا کالاهای مورد احتیاج خود را از 750 فروشگاه رفاه در سراسر کشور تهیه نمایند. بازپرداخت تسهیلات با حداکثر یک ماه تنفس، در چهار قسط مساوی با کارمزد سالانه 2 درصد از محل حقوق بازنشستگان کسر می گردد.

مراسم رونمایی از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری و قرعه کشی جوایز طرح کمک روز گذشته، 31 تیرماه امسال با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار گردید و پنج دستگاه خودروی برلیانس به پنج نفر از بازنشستگان کشوری که از تسهیلات طرح کمک استفاده نموده اند، اهدا شد.

بر اساس این گزارش، در مرحله نخست این طرح که از اسفندماه 1398 تا سرانجام اردیبهشت 1399 به اجرا گذاشته شد، حدود 150 هزار نفر از بازنشستگان کشوری، جمعا کالاهایی به ارزش بیش از 160 میلیارد تومان از فروشگاه های رفاه خریداری کردند.

در مرحله دوم که از ابتدای مردادماه شروع می گردد و به مدت یک ماه ادامه دارد، 12 میلیون ریال تسهیلات دیگر در کارت حقوق بازنشستگان کشوری شارژ خواهد شد که استفاده از آن اختکمک بوده و بازنشستگان می توانند به هر میزان که مایل بودند، از این تسهیلات استفاده نمایند.

در این مراسم از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir نیز رونمایی شد. این درگاه به منظور یکپارچه سازی سامانههای ارائه خدمت و ارتباط با ذی نفعان صندوق بازنشستگی راه اندازی شده و بازنشستگان می توانند برای دریافت آخرین اطلاعات از خدمات رفاهی و دسترسی به سامانه های برخط همچون فیش و حکم حقوق، نتایج وام ضروری و ... از این درگاه استفاده نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1244

به "پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا به بازنشستگان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا به بازنشستگان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا به بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید