پنالتی الدحیل مقابل استقلال درست بود؟!

به گزارش سافاری رو، محمد فنایی درباره قضاوت محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری ملاقات استقلال - الدحیل گفت: این داور سنگاپوری داور خیلی قدرتمندی نیست و در مدیریت بازی های عظیم ناتوان است. در صحنه های نیمه اول سعی کرد کنترل بازی را در دست بگیرد، چرا که بازی دور رفت و نتیجه آن بازی را حساس نموده بود.

پنالتی الدحیل مقابل استقلال درست بود؟!

وی اضافه کرد: پنالتی اعلام شده برای استقلال به این دلیل که بازیکن این تیم جلوتر از بازیکن الدحیل بود، در برخورد به وجود آمده و سرنگونی بازیکن استقلال، داور بازیکن مدافع را مقصر دانست و پنالتی به درستی گرفته شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعلام نمود: پنالتی الدحیل هم اشتباه فاحش داور بود، چون اول بازیکن مهاجم بود که پای خود را بالا آورد و یک کار خطرناک روی وریا غفوری انجام شد. انگار داور آمادگی داشت برای الدحیل پنالتی بگیرد و می توانست پنالتی نگیرد یا حتی خطای مهاجم الدحیل را بگیرد. او با بالا آوردن پای خود کار خطرناک کرد و وریا غفوری به زیر پای او زد.

فنایی همچنین درباره اتفاقات نیمه دوم گفت: نیمه دوم بازی به خشونت کشید و تعداد کارت ها زیاد شد. مهدی قایدی در دقیقه 57 حمله موثر حریف را گرفت که کارت زرد گرفت و این کارت درست بود. همچنین میلیچ باید شاد باشد که داور دقیقه 62 به او اخطار نداد و اخطار دقیقه 64 شجاعیان هم درست بود. اخطار شماره 14 و شماره پنج الدحیل هم کاملا درست بود و پنج اخطاری در یک نیمه به نظرم زیاد بود که داور سعی کرد بازی را در نیمه دوم با اخطار ها کنترل کند.

وی همچنین درباره یاری داوران بازی و پرچم هایی که زده شد، گفت: کار یاری داور ها بسیار خوب بود و تمام آفساید هایی که اعلام کردند، به درستی گرفته شد و به خوبی به داور یاری کردند.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان همچنین گفت: باید اشاره کنم، اتفاقات لیگ ما در لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاق می افتد و اعتراض ها زیاد است. چرا فرهاد مجیدی باید برای این بازی حساس دو اخطاره گردد، در حالی که باید به تیمش یاری می کرد. او باید جو تیمش را آرام کند، اما با اعتراض ها حتی نتوانست در این بازی کنار تیمش باشد. این تفکر برگرفته از لیگ ماست و مربیان نباید تصور نمایند این اعتراض ها در لیگ قهرمانان آسیا هم تاثیری دارد و باید حرفه ای تر رفتار نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1749

به "پنالتی الدحیل مقابل استقلال درست بود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی الدحیل مقابل استقلال درست بود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید