پیغام مجلس سوریه به اسد

به گزارش سافاری رو، مجلس سوریه تاکید نمود، اینکه بشار اسد، رئیس جمهور این کشور خبر ابتلا خود و همسرش به ویروس کرونا را اعلام می نماید، شفافیت و صراحت ادبی او در برابر مردم را نشان می دهد.

پیغام مجلس سوریه به اسد

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نمایندگان مجلس سوریه با انتشار پیغامی در صفحه رسمی این مجلس در فیس بوک خطاب به بشار اسد، رئیس جمهور این کشور اظهار داشتند: شما همانگونه که در توضیح شرایط موجود برای مردم کشور همیشه صادق بودید، امروز با اعلام خبر ابتلای خود به کرونا، شفافیت و صراحت ادبی (اخلاقی و رفتاری) خود در برابر مردم را بار دیگر ثابت کردید.

در ادامه این پیغام آمده است: قطعا این شرایط هرگز بشار اسد را از انجام مسؤولیت و وظایف ملی اش در برابر سوریه دور نخواهد کرد تا به این ترتیب میهن در سایه رهبری خردمندانه، حکیمانه و با بصیرت شما عزیز، عظیم و با اقتدار در کنار مردم و ارتشش باقی بماند.

همچنین نمایندگان مجلس سوریه برای اسد و همسرش ضمن آرزوی بهبودی هر چه سریعتر و پشت سر گذاشتن این بیماری تاکید نمودند، به قدرت، توانایی و صبر عالی وی که در طول سال ها با مدیریت و عبور از سخت ترین مسائل و بحران ها و خروج پیروزمندانه از آنها، آن را به مردم سوریه و کل دنیا ثابت نموده، اطمینان کامل دارند.

پیشتر دفتر ریاست جمهوری سوریه اظهار داشت که اسد و همسرش پس از انجام آزمایش کرونا از ابتلای خود به این بیماری خبر دادند و این دفتر با انتشار بیانیه ای تاکید نمود که هر دوی آنها شرایط جسمانی خوبی داشته و وضعیتشان پایدار است و در طول دوره قرنطینه که دو یا سه هفته ادامه خواهد داشت، کارهای خود را از منزل دنبال خواهند کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1676

به "پیغام مجلس سوریه به اسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مجلس سوریه به اسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید