پیش نمایش پست های اینستاگرام پس از تقریبا یک دهه دوباره در توییتر فعال شد
به گزارش سافاری رو، امروز اینستاگرام با افتخار گفت که اکنون می توانید پیش نمایش پست های اینستاگرام را در توییتر مشاهده کنید. پس از وارد کردن هر پیوند اینستاگرام در هر توییت، این موارد به طور اتوماتیک به فرمت کارت تبدیل می شوند.
به گزارش سرویس ای تی ملی فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، به نظر می رسد که این یک ویژگی منظم باشد، اما ممکن است تعجب کنید که چرا در وهله اول وجود نداشت.
جالب است بدانید که این قابلیت واقعا وجود داشته، تا زمانی که فیسبوک تقریباً یک دهه پیش اینستاگرام را خریداری کرد. در پی این اقدام، توییتر اینستاگرام را از استفاده از API خود برای اینکه به مردم اجازه دهد دوستان توییتری خود را در اینستاگرام پیدا کنند، مسدود کرد و سپس اینستاگرام با جلوگیری از قرار دادن پست های اینستاگرام در توییت ها هنگامی که کاربران پیوند اینستاگرام را به اشتراک می گذاشتند، اقدام تلافی جویانه کرد.
فیس بوک (ببخشید، منظور ما متا است) اخیراً تلاشی را برای بهبود تصویر عمومی نام خود آغاز کرده است. این تلاش با تغییر نام شرکت به متا آغاز شد و پس از آن دیروز اعلام شد که برچسب گذاری اتوماتیک بسته خواهد شد. ما فرض می کنیم که این فقط گام دیگری در همان استراتژی است، اگرچه احتمالاً یک مرحله بسیار کوچکتر است.
امروز اینستاگرام با افتخار گفت که اکنون می توانید پیش نمایش پست های اینستاگرام را در توییتر مشاهده کنید. پس از وارد کردن هر پیوند اینستاگرام در هر توییت، این موارد به طور اتوماتیک به فرمت کارت تبدیل می شوند.
به گزارش سرویس ای تی ملی فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، به نظر می رسد که این یک ویژگی منظم باشد، اما ممکن است تعجب کنید که چرا در وهله اول وجود نداشت.
جالب است بدانید که این قابلیت واقعا وجود داشته، تا زمانی که فیسبوک تقریباً یک دهه پیش اینستاگرام را خریداری کرد. در پی این اقدام، توییتر اینستاگرام را از استفاده از API خود برای اینکه به مردم اجازه دهد دوستان توییتری خود را در اینستاگرام پیدا کنند، مسدود کرد و سپس اینستاگرام با جلوگیری از قرار دادن پست های اینستاگرام در توییت ها هنگامی که کاربران پیوند اینستاگرام را به اشتراک می گذاشتند، اقدام تلافی جویانه کرد.
فیس بوک (ببخشید، منظور ما متا است) اخیراً تلاشی را برای بهبود تصویر عمومی نام خود آغاز کرده است. این تلاش با تغییر نام شرکت به متا آغاز شد و پس از آن دیروز اعلام شد که برچسب گذاری اتوماتیک بسته خواهد شد. ما فرض می کنیم که این فقط گام دیگری در همان استراتژی است، اگرچه احتمالاً یک مرحله بسیار کوچکتر است.
منبع: انتخاب