پیوستن هند به کوشش های بین المللی برای یافتن هواپیمای مالزی

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: وزارت دفاع هند اظهار داشت که دهلی نو نیز چندین فروند کشتی، بالگرد و هواپیما را برای جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی مستقر نموده است.

پیوستن هند به کوشش های بین المللی برای یافتن هواپیمای مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، با گذشت 6 روز از معمای پیچیده ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی با 239 سرنشین هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این هواپیما و مسافران آن به دست نیامده است و حدس های زیادی در مورد علت اصلی ناپدید شدن این هواپیما مطرح شده است.

بر اساس این گزارش هند در شرایطی به کوشش بین المللی برای یافتن این هواپیما پیوسته است که مقام های رسمی مالزی پیش از این رسما خواهان یاری دهلی نو برای جستجوی این هواپیما شده بودند. نیروهای نظامی هند قرار است امروز پنج شنبه در نشستی مشترک هماهنگی های لازم برای جستجوی این هواپیمای مسافربری را انجام دهند.

تصاویر ماهواره های چینی نیز نتوانسته است معمای پیچیده ناپدید شدن این هواپیما را حل نماید. بعضی محققان آمریکایی نیز مدعی هستند که این هواپیما پس از قطع ارتباط رادیویی با برج مراقبت حداقل 4 ساعت دیگر پرواز نموده است.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 463

به "پیوستن هند به کوشش های بین المللی برای یافتن هواپیمای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن هند به کوشش های بین المللی برای یافتن هواپیمای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید