چرا دروسی برای تیم ملی ایتالیا بهتر از رم بازی می نماید؟

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا شرح داد که چرا عملکردش در آتزوری بهتر از زمانی است که پیراهن تیم باشگاهی اش را به تن دارد.

چرا دروسی برای تیم ملی ایتالیا بهتر از رم بازی می نماید؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دانیله دروسی، بازیکن باشگاه رم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های ملی ایتالیا و ژاپن در دور دوم بازی های مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها، دلیل اینکه چرا معمولا بازی های ملی اش بهتر از بازی هایش در رم از آب در می آید را شرح داد.

دروسی گفت: چیزی برای شفاف سازی وجود ندارد. اکنون زمان این کار نیست اما یکسری چیزهایی که گفتم را تایید می کنم. اگر الان بخواهم بیش از حد تمرکزم را روی رم و آینده قرار دهم به هم تیمی ها و سرمربی ام در تیم ملی بی احترامی نموده ام. فعلا آینده برای من همین حالا است و بازی آخر برابر برزیل. امیدوارم که به نیمه نهایی و پس از آن به فینال برویم.

بسیاری از کارشناسان و رسانه های فوتبال ایتالیا بر این باورند که فضای رم و جو رختکن این تیم برای بازیکنانش پراسترس و سنگین است و همین باعث می گردد که عملکرد دروسی در مقایسه با بازی هایش در تیم ملی ایتالیا که جو آن از آرامش بیشتری برخوردار است، کیفیت بیشتری داشته باشد.

وی در این خصوص گفت: فکر می کنم آرامشی که ما در اردوی تیم ملی داریم به من و هم تیمی هایم یاری می نماید که بهتر بازی کنیم. البته زیرساخت ها و کوشش های فراوانی که در چند سال گذشته اجرا شده را هم نباید فراموش کرد. زمانی که چزاره پراندلی (سرمربی تیم ملی ایتالیا) شد، اوضاع چندان جالب نبود، چون ما در تورنمنت های قبل از آن بد کار نموده بودیم. به تدریج به این آرامش رسیدیم و راه درست را انتخاب کردیم، هر چند کوشش های ما به اندازه ای نبوده که جام را از آن خود کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 344

به "چرا دروسی برای تیم ملی ایتالیا بهتر از رم بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا دروسی برای تیم ملی ایتالیا بهتر از رم بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید