کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش سافاری رو، کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی از سوی مرکز مشاوره دانشگاه تهران ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه برگزار می گردد.

کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی در دانشگاه تهران برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی از سوی مرکز مشاوره دانشگاه تهران ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه برگزار می گردد.

از آنجا که آموزش مباحث مربوط به موضوعات روان شناختی در کنار یادگیری دروس رشته تحصیلی، به منظور افزایش توانمندی ها و مهارت های دانشجویان در مواجهه با شرایط مختلف به ویژه در دوران دانشجویی از اهمیت بالایی برخوردار است، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در بدو ورود دانشجویان کارشناسی به دانشگاه در واحد های درسی آن ها گنجانده شده است تا از همان ابتدا با یادگیری مهارت ها بتوانند در شرایط و موقعیت های گوناگون بهترین تصمیم و عملکرد را از خود نشان دهند.

با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، استمرار و تداوم این آموزش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر این اساس مرکز مشاوره دانشگاه تهران به منظور سهولت دسترسی دانشجویان به این مباحث در موقعیت کنونی، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی را با همکاری مرکز آموزش های الکترونیکی به صورت مجازی تدارک دیده است.

این کارگاه ها با تدریس استادان مجرب و توانمند این حوزه در قالب ویدئو هایی با موضوعات متفاوت روان شناسی آماده شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. کلیه دانشجویان کارشناسی ورودی سال 98 و سایر دانشجویان مقطع کارشناسی که تا به امروز کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی را نگذرانده اند، باید در حداقل دو دوره از دوره های بارگذاری شده شرکت نمایند.

مراحل و نحوه شرکت در این دوره ها به روش زیر است:

دانشجویان با استفاده از سامانه احراز هویت دانشگاه وارد سایت https://net.ut.ac.ir شده، سپس به لینک https://net.ut.ac.ir/course/view.php?id=137 مراجعه نموده و با استفاده از کلید ثبت نام 1920 در این کارگاه ثبت نام نمایند.

کلیه ویدئو های کارگاه و آزمون ها به صورت الکترونیکی در این محیط ارائه شده است و بر اساس نمرات اخذ شده، امکان صدور گواهی نامه نیز وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1094

به "کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های مجازی آموزش مهارت های زندگی در دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید