کشتی اقیانوس پیمای حامل گندم در بندر امام پهلو گرفت

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران : خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پهلو دریافت یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل 81 هزار تن گندم در اسکله غلات بندر امام خمینی(ره) اطلاع داد.

کشتی اقیانوس پیمای حامل گندم در بندر امام پهلو گرفت

به گزارش به نقل از ایسنا؛ امید دنیا نژادیان خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان مطرح نمود: امروز (16 خردادماه)، یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل 81 هزار تن گندم در اسکله غلات بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفت.

وی اضافه نمود: محموله این کشتی پس از انجام تشریفات گمرکی، بهداشت و استاندارد توسط شبکه حمل و نقل جاده ای و ریلی، به مناطق مختلف کشور حمل خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: محموله گندم وارداتی بخشی از سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است که مسئولیت واردات غلات مورد احتیاج کشور شامل گندم، برنج، شکر و روغن خام خوراکی را برعهده دارد.

دنیا نژادیان اضافه نمود: سال گذشته حدود 1.5 میلیون تن گندم به وسیله بندر امام خمینی(ره) به کشور وارد شد و به نقاط مختلف کشور انتقال یافت.

وی با بیان اینکه واردات گندم و دیگر غلات مورد احتیاج کشور در راستای افزایش ذخایر راهبردی و تامین احتیاجهای اساسی کشور در شرایط کرونایی انجام می گردد، گفت: در امسال، این هفتمین کشتی حامل گندم وارداتی است که در بندر امام خمینی(ره) پهلو می گیرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1790

به "کشتی اقیانوس پیمای حامل گندم در بندر امام پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی اقیانوس پیمای حامل گندم در بندر امام پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید