کلوزه: خاتمه به یوونتوس گل می زنم، یا در لاتزیو می مانم یا به آلمان برمی گردم

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران: مهاجم آلمانی لاتزیو ابراز امیدواری کرد که با گلزنی او در بازی امشب، آبی پوشان پایتخت فاتح سوپرجام ایتالیا شوند.

کلوزه: خاتمه به یوونتوس گل می زنم، یا در لاتزیو می مانم یا به آلمان برمی گردم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، میروسلاو کلوزه امشب در ترکیب لاتزیو برابر یوونتوس قرار می گیرد تا به قهرمان جام حذفی فصل گذشته یاری کند بر فاتح سری A غلبه کند.کلوزه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: مطمئنم که دیر یا زود بالاخره به یوونتوس گل می زنم و امیدوارم که این گل در بازی امشب باشد و به لطف آن ما فاتح سوپرجام ایتالیا شویم. البته من در این تیم تنها کسی نیستم که می تواند گل بزند. در خط میانی تیم مان هافبک های هجومی فراوانی مانند آنتونیو کاندروا و سناد ایلیچیچ داریم. امیدوارم سال جاری بیشتر از سال قبل گل بزنم اگرچه از دادن پاس گل هم بسیار مسرور می شوم.

کلوزه اضافه کرد: برای پیروزی مقابل یوونتوس بسیار مهم است که هنگام دفاع و حمله یکپارچه و متحد بازی کنیم.

یوونتوس در شرایطی در بازی امشب پا به میدان می گذارد که با خرید بازیکنانی مانند کارلوس توز و فرناندو یورنته ترکیب خود را تقویت نموده است. کلوزه در مورد بازیکنان تازه وارد بیانکونری توضیح داد: توز بازیکن بزرگی است که به تنهایی می تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند. حرکات او و قدرت شوت هایش فوق العاده هستند که او را به مهاجمی استثنایی تبدیل نموده اند. یوونتوس بازیکنان زیادی دارد که هر کدام شان می توانند به لاتزیو ضربه بزنند، مثلاً آرتور ویدال با حرکاتی که پشت خط دفاع ما انجام می دهد.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ اضافه کرد: این اولین بازی رسمی ما در فصل جدید است و می خواهیم در آن به همه نشان دهیم که آماده ایم. مطمئنم که می توانیم بازی را ببریم به خصوص که این بازی را در ورزشگاه خودمان انجام می دهیم. البته برای بردن این بازی به کمی شانس هم احتیاج داریم.

کلوزه 35 ساله در سرانجام درباره قرارداد فعلی اش با لاتزیو که در ماه ژوئن سال آینده به سرانجام می رسد نیز خاطر نشان کرد: این احتمال وجود دارد که بعد از جام جهانی قراردادم را تمدید کنم. یا در لاتزیو می مانم یا به آلمان برمی گردم. باید ببینیم چه می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 419

به "کلوزه: خاتمه به یوونتوس گل می زنم، یا در لاتزیو می مانم یا به آلمان برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوزه: خاتمه به یوونتوس گل می زنم، یا در لاتزیو می مانم یا به آلمان برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید