کمیته ویژه گردشگری اجلاس شهرهای اسلامی تشکیل گردد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، محمد خدادادی، در مراسم اختتامیه پنجمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی(AMF) که دوشنبه شب با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در باغستان برگزار گردید گفت: در نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران آسیایی تصمیماتی گرفته شد تا کوشش ها برای همکاری بیشتر و گفتگو با رویکرد انسان محور برای حل مسائل و چالش های حمل و نقل ادامه پیدا کند.

کمیته ویژه گردشگری اجلاس شهرهای اسلامی تشکیل گردد

از سفر با تور نوروز کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی اعلام کرد: در نشست های کمیته پنجمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی بر افزایش روابط مالی آسیایی تاکید شد و در این راستا تصمیم گرفته شد تا یک کمیته تخصصی تشکیل و فرصت های سرمایه گذاری برای تسهیل در این امور ایجاد گردد.

خدادادی اضافه نمود: در چارچوب مجمع شهرداران آسیایی پیشنهاد شده کمیته ای برای افزایش صنعت گردشگری ایجاد گردد تا کارهای مشترکی در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی نیز در این نشست با ارائه گزارش دبیرکل در رابطه با هزینه های دبیرخانه، بودجه سال 2015 و 2016 را تصویب کردند.

خدادادی یادآورشد: پیشنهاد نماینده کشور آنتالیا مبنی بر اجرای کرسی های آموزشی برای دانشجویان در کمیته مطرح شد و مورد موافقت نهاده شد.

وی اعلام کرد: در مجمع تصمیم گرفته شد تا با تشکیل جلسه ای مسئولان اصلی دولت ها تجربیات خود را در اختیار مسئولان محلی قرار دهند.

خدادادی اضافه نمود: همچنین تصمیم گرفته شد از ابتکار شهرداری تهران در مورد آموزش نسل جوان به عنوان شهرداران جوان و مدیران جوانان آسیایی حمایت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 820

به "کمیته ویژه گردشگری اجلاس شهرهای اسلامی تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ویژه گردشگری اجلاس شهرهای اسلامی تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید