تور ارزان ایتالیا: کورئا دربی میلان را از دست داد

به گزارش سافاری رو، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر به علت مصدومیت به بازی حساس این تیم برابر رقیب همشهری نخواهد رسید.

تور ارزان ایتالیا: کورئا دربی میلان را از دست داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای آخرین شرایط خواکین کورئا را که در بازی این تیم برابر امپولی مصدوم شد، تشریح داد.

کورئا چهارشنبه شب در بازی مقابل امپولی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. چشمان گریان او هنگام خروج از میدان خبر از جدی بودن مصدومیت بازیکن سابق لاتزیو می داد، اما معایناتی که امروز (آدینه) روی او انجام شده نشان داد که آسیب دیدگی این بازیکن آنطور که به نظر می رسید، جدی نیست.

طبق گزارش سایت باشگاه اینتر، مصدومیت کورئا کشیدگی درجه 2 عضله فلکسور پای چپ است که حداقل 2 هفته او را خانه نشین خواهد نمود. در واقع پزشکان باشگاه اینتر شرایط کورئا را دو هفته دیگر ارزیابی خواهند کرد اما بعید به نظر می رسد که او در همان زمان آماده بازگشت به میادین باشد.

این بدان معناست که بازیکن 27 ساله اینتر دربی میلان که روز ششم فوریه (17 بهمن) برگزار می گردد را از دست خواهد داد.

کورئا که تابستان سال جاری با قراردادی 5 میلیون یورویی به عنوان بازیکن قرضی از لاتزیو به اینتر پیوست، جزو مهره های کلیدی تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی بوده است. در قرارداد او بندی وجود دارد که به موجب آن خرید این بازیکن برای اینتر اجباری می نماید. او تا کنون 20 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2164

به "تور ارزان ایتالیا: کورئا دربی میلان را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: کورئا دربی میلان را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید