کولاک شاگردان اشکانی در ترکمنستان، راهیابی 8 فرنگی کار ایران به نیمه نهایی

به گزارش سافاری رو، تمامی نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان راه یافتند.

کولاک شاگردان اشکانی در ترکمنستان، راهیابی 8 فرنگی کار ایران به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا از ساعت 9:30 امروز (سه شنبه) در شهر عشق آباد، پایتخت کشور ترکمنستان در جریان است و هشت فرنگی کار ایران در این رقابت ها با شکست رقیبان شان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

نتایج فرنگی کاران ایران تا به امروز به توضیح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در ملاقات فینال با سیدیلا تازایف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

در وزن 66 کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف یوای یاماتو از ژاپن می رود.

در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتیجه چهار بر یک روسلان تساریف، قهرمان آسیا از قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل سیف اله سلطونشوخی از تاجیکستان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بلفکه در این مرحله به مصاف آرام واردانیان از ازبکستان می رود.

در وزن 75 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه هشت بر صفر محمد مچیک از لبنان کشتی را مغلوب کرد. وی در دور دوم جفرسون ماناتاد از فیلیپین را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتیجه یازده بر یک از سد هشمت اله مالیک خلیل از افغانستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. بلفکه در این مرحله به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان می رود.

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه سه بر دو آسخات دلمحمداف، دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 85 کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه سه بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه هفت بر یک به رجحان رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه هشت بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه سه بر دو نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز دنیا، قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه هفت بر سه از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده برای حضور در ملاقات فینال با برنده کشتی گیران قرقیزستان و چین مسابقه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 878

به "کولاک شاگردان اشکانی در ترکمنستان، راهیابی 8 فرنگی کار ایران به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک شاگردان اشکانی در ترکمنستان، راهیابی 8 فرنگی کار ایران به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید