کیهان کلهر، کیان سلطانی و آمستردام سینفونیتا در ضیافت جهانی راهی به سوی ایران

به گزارش سافاری رو، خبرگزاری خبرنگاران-آنسامبل زهی آمستردام سینفونیتا در پروژه راهی به سوی ایران، در کنار کیهان کلهر و کیان سلطانی به هنرنمایی می پردازند.

کیهان کلهر، کیان سلطانی و آمستردام سینفونیتا در ضیافت جهانی راهی به سوی ایران

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبسایت آمستردام سینفونیتا، علیرغم پاندمی کرونا، آنسامبل زهی آمستردام سینفونیتا-بزرگترین آنسامبل زهی هلند- در پروژه راهی به سوی ایران هفت گاه معلق را از فرخزاد لایق اجرا می نماید.

در این اجرا، نوازنده میهمان، کیهان کلهر نیز سولیست قطعه آتشگاه از جاکوبسن(جاده ابریشم)، خواهد بود. قطعه ای از کلهر برای کمانچه و ویلنسل برای نخستین بار اجرا خواهد شد. همچنین کیان سلطانی ویولنسلیست سرشناس، قطعات فولک شیراز را به روایت آهنگساز نامدار آکادمیک، رضا والی، خواهد نواخت و در انتها کیهان کلهر و کیان سلطانی با ارکستر زهی قطعه یی را از آهنگساز جاز رامبرانت تریو،رامبرانت فرریش، ارائه می نمایند.

این اجرا از 29 اکتبر در آمستردام شروع شده و به مدت یک هفته در شهرهای دیگر هلند ادامه خواهد یافت.

در یادداشت سایت آمستردام سینفونیتا می خوانیم: در این برنامه، دو دنیای موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک غربی به هم می پیوندند. آهنگساز ایرانی، فرخزاد لایق، با هفت گاه معلقش ابعاد نوینی را بر موسیقی کلاسیک ایرانی می افزاید…. خبر خوب آن که برنامه پنجشنبه 29 اکتبر مستقیماً به وسیله اینترنت قابل مشاهده خواهد بود: www.cellobiennale.nl

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1338

به "کیهان کلهر، کیان سلطانی و آمستردام سینفونیتا در ضیافت جهانی راهی به سوی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان کلهر، کیان سلطانی و آمستردام سینفونیتا در ضیافت جهانی راهی به سوی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید