گالیانی: در میلان هرگز به گواردیولا نزدیک نشدیم، نخریدن دل پیرو یکی از 2 حسرت عظیم من است

به گزارش سافاری رو، مدیر سابق باشگاه میلان از نخریدن چند بازیکن برای روسونری ابراز تاسف کرد.

گالیانی: در میلان هرگز به گواردیولا نزدیک نشدیم، نخریدن دل پیرو یکی از 2 حسرت عظیم من است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آدریانو گالیانی، مدیر سابق باشگاه میلان در گفت و گو با اسکای از رویاهای تحقق نیافته و دوران پیروزش در میلان سخن گفت.

او در این باره گفت: وقتی در سال 1986 به میلان آمدیم، تیم مسائل اقتصادی داشت اما از ساختار خوبی برخوردار بود. بلافاصله با رودگولیت و فن باستن قرارداد بستیم و سال بعد ریکارد هم آمد. تیم مدافعان خوبی داشت بنابراین چند ستاره به ترکیب اضافه کردیم. کاکا همچنان در قلب من است. شوچنکو، رونالدینیو، بوبان، ساویچویچ و چند بازیکن دیگر را هم دوست دارم.

گالیانی در ادامه از اشتباهات و حسرت های عظیم خود در بازار جابجایی رونمایی کرد و گفت:توس قرار بود بیاید اما در نهایت حاضر به این کار نشد. شاید به اندازه کافی اصرار نکردیم. روبرتو باجو آمد.می توانستیم 5 سال زودتر وقتی هنوز در فیورنتینا بود با او قرارداد امضا کنیم. قبل از انتقال الساندرو دل پیرو به یوونتوس، کوشش کردیم او را به میلان بیاوریم. دل پیرو یکی از 2 بازیکنی است که واقعا حسرت نیامدن او را می خورم. پادووا، دل پیرو را به ما پیشنهاد کرد اما آنها 5 میلیون یورو درخواست کردند که پول بسیار زیادی برای یک جوان بود. در نهایت متقاعد نشدیم و این پیشنهاد را رد کردیم.

این جریان برای کریستیانو رونالدو نیز تکرار شد. وقتی در اسپورتینگ لیسبون فقط 16 سال داشت، به میلان پیشنهاد شد اما آنها 15-16 میلیون یورویی درخواست کردند. رونالدو دومین بازیکنی است که همچنان حسرتش را می خورم. مدت ها برای خرید فرانچسکو توتی اصرار داشتیم اما او هرگز حاضر به ترک رم نشد.

او در سرانجام اضافه کرد: زلاتان ابراهیموویچ می توانست خیلی زودتر راهی میلان گردد. وقتی هنوز در آژاکس بود، او را زیر نظر داشتیم اما در آن مقطع خیلی در گلزنی پیروز نبود. به یوونتوس رفت و زیر نظر کاپلو بسیار پیشرفت کرد. در سال 2006 با زلاتان به توافق رسیدیم، با این حال درگیر ماجرای کالچوپولی شدیم و او به اینتر رفت. وقتی در سال 2012، زلاتان را به پاری سن ژرمن فروختم تا مدت ها با من صحبت نمی کرد چون به زلاتان گفته بودم هرگز تو را نخواهم فروخت. به خاطر بودجه و مسائل اقتصادی مجبور به فروش او و تیاگو سیلوا شدیم. مائوریتزیو ساری فقط یک قدم با میلان فاصله داشت اما همه چیز به هم خورد. تایید می کنم هرگز به پپ گواردیولا نزدیک نشدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1039

به "گالیانی: در میلان هرگز به گواردیولا نزدیک نشدیم، نخریدن دل پیرو یکی از 2 حسرت عظیم من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالیانی: در میلان هرگز به گواردیولا نزدیک نشدیم، نخریدن دل پیرو یکی از 2 حسرت عظیم من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید