HBO مکس 4 میلیون مشترک جدید پیش از انتشار فیلمهای 2021 جذب نموده است

به گزارش سافاری رو، پس از اینکه اعلام شد سرویس آنلاین HBO مکس تمام فیلم های برادران وارنر طی سال 2021 را هم زمان با اکران در سالن های سینما در دسترس مشترکانش قرار می دهد، تعداد مشترکان این سرویس به طرز چشم گیری افزایش پیدا نموده است.

HBO مکس 4 میلیون مشترک جدید پیش از انتشار فیلمهای 2021 جذب نموده است

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر طی سه ماهه اخیر بیش از 4 میلیون نفر به جمع مشترکان HBO مکس اضافه شده اند که بسیاری از این افراد به خاطر تماشای محتواهای فراوری شده توسط کمپانی برادران وارنر به این سرویس علاقه مند شده اند. بسیاری از فراوریات برادران وارنر در ماه های گذشته در HBO مکس قرار گرفته و کمپانی AT&T، به عنوان مالک رسانه وارنر و HBO مکس میخواهد از 25 دسامبر 2020 (5 دی) و با فیلم زن شگفت انگیز 1984 تا سرانجام سال 2021 تمام فراوریات استودیوهای فیلم سازی برادران وارنر از جمله تل ماسه و فیلم لایو-اکشن تام و جری را به هم زمان با اکران در سینماها در دسترس مشترکان HBO مکس هم قرار دهد.

  • کریستوفر نولان با تصمیم عجیب برادران وارنر مخالفت کرد

مجموع مشترکان HBO مکس تا به امروز 12.6 میلیون نفر اعلام شده است و بنا بر گزارش ددلاین طی یک ماه گذشته تعامل کاربران با این سرویس 30 درصد افزایش یافته است. در هفته های اخیر سریال های خدمه پرواز با نقش آفرینی کیلی کوئوکو و فروپاشی با حضور نیکول کیدمن جالب توجه ترین آثار حاضر در HBO مکس بوده اند. AT&T امیدوار است در سال 2021 و با ارائه بیشتر محصولات نیو لاین سینما، CW، CNN، TBS، ادالت سویم و کارتون نت ورک در سرویس آنلاین خود رفته رفته بخشی از بازار نتفلیکس و دیزنی پلاس را تصاحب کند و به رسانه بزرگتری تبدیل گردد.

تا به این ساعت وارنر مدیا دستمزد بعضی بازیگران از جمله گل گدوت را برای اکران آنلاین فیلم های جدیدشان افزایش داده، اما دستمزد بعضی دیگر از بازیگران از جمله کیانو ریوز و ویل اسمیت افزایش نیافته است.

بعضی از سینمادوستان و سینماگران از اکران آنلاین فیلم های مهم برادران وارنر شادمان هستند؛ زیرا می توانند در محیطی امن به تماشای آثار محبوبشان بنشینند و از سوی دیگر فیلم بین های بیشتری در سراسر جهان به این فیلم ها دسترسی خواهند داشت. اما عده ای دیگر از سینمادوستان و فیلم سازان این تصمیم برادران وانر و AT&T را برای آینده هنر-صنعت سینما مخرب می دانند. کریستوفر نولان که چند ماه قبل فیلم انگاشته به کارگردانی او روی پرده رفت و به فروشی بالغ بر 350 میلیون دلار دست یافت، در اظهار نظری صریح و تند تصمیم اخیر برادران وانر را اشتباه خوانده است. بخشی از گفت وگوی او با هالیوود ریپورتر به این توضیح است: تعدادی از بزرگترین فیلم سازان صنعت و ستارگان سینما تا دیشب تصویر می کردند در بزرگترین استودیوی فیلم سازی کار می نمایند. به رختخواب رفتند و وقتی بیدار شدند، فهمیدند در حال همکاری با بدترین سرویس آنلاین حال حاضر هستند. برادران وارنر یک سیستم فوق العاده برای یک فیلم و فیلم ساز چه در سینماها و چه در خانه ها [شبکه نمایش خانگی] داشت، اما آن ها دارند این سیستم را از بین می برند. برادران وارنر حتی نمی فهمند چه چیزی را از دست می دهند.

گزارش ها نشان می دهد سرویس های نتفلیکس، دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس به ترتیب 193، 73 و 33 میلیون مشترک دارند و رسانه وانر و HBO مکس برای رسیدن به سرویس های رقیب راه طولانی در پیش دارند، اما با توجه به اتفاقات اخیر می توان انتظار داشت تعداد مخاطبان HBO مکس در 12 ماه آینده بین 50 تا 60 درصد افزایش پیدا کند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1492

به "HBO مکس 4 میلیون مشترک جدید پیش از انتشار فیلمهای 2021 جذب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HBO مکس 4 میلیون مشترک جدید پیش از انتشار فیلمهای 2021 جذب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید