آلگری: بازی ما و اینتر در نیمه نهایی حیرت آور و دیدنی می شود

به گزارش سافاری رو، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، پیش بینی کرد که این بازی یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند از آب درآید.

آلگری: بازی ما و اینتر در نیمه نهایی حیرت آور و دیدنی می شود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) پیروز شد میزبانش لاتزیو را با تک گل استفان لیخت اشتاینر شکست دهد تا در مرحله نیمه نهایی حریف اینتر شود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر که تیمش 6 روز دیگر در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا باید به خانه اینتر برود، گفت: بازی ما و اینتر در مرحله نیمه نهایی یک بازی حیرت آور خواهد بود. شما باید با بزرگترین تیم ها روبه رو شوید تا به انتها راه برسید. در حال حاضر اما ما فقط روی بازی بعدی مان برابر رم تمرکز داریم.

آلگری که شاگردان یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه یوونتوس میزبان رم خواهند بود، به سؤال خبرنگاری درباره درگیری لفظی اخیر روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر با مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی در بازی سه شنبه دو تیم در ورزشگاه سن پائولو، اینگونه پاسخ داد: من جرأت نمی کنم درباره کارهایی که سایرین انجام می دهند قضاوت کنم، مخصوصاً در برخی شرایط که بهتر است حواس تان به خودتان باشد. من می گویم که ما سرمربیان باید با رفتارمان الگو باشیم چون ما رهبران تیم های مان هستیم و حتی زمانی که تحت فشار قرار بگیریم و تنش وجود داشته باشد، باید تلاش کنیم که آرامش مان را حفظ کنیم. کار آسانی نیست اما ما باید شرایط را آرام کنیم تا از افزایش تنش جلوگیری کنیم.

سرمربی بانوی پیر سپس به بازی تیمش برابر لاتزیو اشاره داشت. او که در این بازی برخلاف بازی های تیمش در سری A آلوارو موراتا و سیمونه زازا را در ترکیب اصلی یووه قرار گرفته است، گفت: من باید به لاتزیو تبریک بگویم چون این تیم در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه کرد و پابه پای ما جنگید. یووه اما در نیمه دوم ریتم بازی اش را بالا برد و به لاتزیو اجازه نداد که حتی یک شوت هم به سمت دروازه شلیک کند. ما چندین موقعیت داشتیم که می توانستیم کار لاتزیو را تمام کنیم. به بازیکنانم تبریک می گویم چون بردن این بازی به هیچ وجه کار آسانی نبود.

آلگری ادامه داد: من از اصطلاح سیستم چرخشی خوشم نمی آید چون تیمم تیمی بسیار قدرتمند است که بیرون گذاشتن یکی از بازیکنان آن کار بسیار سختی است. سیمونه زازا کارش را در این بازی خوب انجام داد. موراتا هم در نیمه دوم بازی پیشرفت کرد و مارتین کاسرس نیز بسیار سخت کوش بود. همین چیزها برای ما مهم است و به همین دلیل به همه بازیکنان مان نیاز داریم. برای پیشروی در سه تورنمنت ما به همه بازیکنان مان نیاز داریم آن هم بازیکنانی که از نظر فیزیکی و روانی کاملاً آماده باشند. با این حال نباید دچار غرور شویم چون هنوز هیچ چیزی کسب نکرده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 798

به "آلگری: بازی ما و اینتر در نیمه نهایی حیرت آور و دیدنی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: بازی ما و اینتر در نیمه نهایی حیرت آور و دیدنی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید