احتمالی جدایی ستاره لیگ برتری از جمع آبی ها قوت گرفت

به گزارش سافاری رو، مهاجم فرانسوی چلسی در این فصل فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورده و به همین دلیل امکان جدایی او در جابجایی زمستانی وجود دارد.

احتمالی جدایی ستاره لیگ برتری از جمع آبی ها قوت گرفت

به گزارش ، اولیویه ژیرو مهاجم تیم فوتبال چلسی در حال سپری آخرین سال قراردادش با این تیم و احتمال جدایی او در ژانویه بسیار زیاد است. مهاجم فرانسوی چلسی که از شرایطش در استمفورد بریج رضایت ندارد، مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

پیش از این فرانک لمپارد سرمربی چلسی در قبال جدایی ژیرو موضع صریحی نداشت، اما با بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی چلسی، لمپارد می تواند یک مهاجم دیگر جذب کند و به مهاجم فرانسوی تیمش اجازه جدایی بدهد.

ژیرو در این فصل تنها در 7 بازی فرصت حضور در ترکیب آبی پوشان لندنی را به دست آورده و به همین دلیل قصد دارد به زودی پیشنهاد هایی که به دستش رسیده را بررسی کند و راهی تیم دیگری شود تا در آستانه یورو 2020 فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

ژیرو در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی گفت: شرایط برای ماندن در چلسی سخت شده و من قصد دارم در این باره با سرمربی تیم صحبت کنم. من در این فصل به اندازه کافی فرصت بازی نداشتم و به همین دلیل نتوانستم توانایی هایم را نشان دهم، اما هنوز یک فرصت خوب برای تغییر کردن اوضاع وجود دارد.

مهاجم تیم ملی فرانسه در ادامه گفت: شاید یورو 2020 آخرین فرصت من برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم باشد. در یورو اهداف خاصی دارم و تمام تمرکزم روی رسیدن به اهدافم در یورو است.

ژیرو افزود: هنوز بازیکن چلسی هستم و شانس این را دارم که در چند بازی باقی مانده تا تعطیلات، در ترکیب تیم قرار بگیرم. پس از تعطیل شدن مسابقات، با مسئولان باشگاه دور یک میز جمع می شویم و برای آینده من بهترین تصمیم را می گیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 819

به "احتمالی جدایی ستاره لیگ برتری از جمع آبی ها قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالی جدایی ستاره لیگ برتری از جمع آبی ها قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید