احداث سفره خانه سنتی در روستای حاجی آباد تویسرکان

به گزارش سافاری رو، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان به همراه بخشدار مرکزی از سفره خانه در حال احداث روستای حاجی آباد تویسرکان بازدید کرد.

احداث سفره خانه سنتی در روستای حاجی آباد تویسرکان

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی همدان، در این بازدید که شنبه 27 اردیبهشت 99 انجام شد، اسحاق ترکاشوند با ارائه گزارشی از شرایط طرح مذکور گفت: ساخت این سفره خانه از اواخر سال 98 توسط بخش خصوصی با سرمایه ای بالغ بر شش میلیارد ریال شروع شده و با توجه به قرارگیری در منطقه ای خوش آب وهوا، طراحی سنتی زیبا و فضای دلنشین نقش مهمی در ماندگاری توریست و توسعه صنعت توریستی خواهد داشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی تویسرکان گفت: پیش بینی می گردد این سفره خانه سنتی در سال 99 به بهره برداری برسد.

او اضافه نمود: این سفره خانه با ظرفیت 100 نفر در حال احداث است که پس از بهره برداری فرصت شغلی برای بیش از پنج نفر به طور مستقیم، فراهم خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1061

به "احداث سفره خانه سنتی در روستای حاجی آباد تویسرکان" امتیاز دهید

3 کاربر به "احداث سفره خانه سنتی در روستای حاجی آباد تویسرکان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث سفره خانه سنتی در روستای حاجی آباد تویسرکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید