از تمامی ابزارها برای تبیین ضرورت واکسیناسیون در جامعه استفاده گردد

به گزارش سافاری رو، استاندار یزد خواهان برگزاری جلسات رو در رو دانشگاه علوم پزشکی با اصناف و مجموعه های ورزشی برای تبیین ضرورت واکسیناسیون در جامعه شد.

از تمامی ابزارها برای تبیین ضرورت واکسیناسیون در جامعه استفاده گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که به منظور آنالیز آخرین شرایط کرونایی استان برگزار گردید، با بیان اینکه باید جلوتر از بیماری کرونا حرکت کنیم، گفت: این مهم، یک راهبرد و استراتژی در مواجهه با بیماریی است که به طور مستقیم با سلامت و جان مردم در ارتباط است و لذا باید همه توان خود را برای کنترل و مدیریت کرونا بکار بگیریم.

او کرونا را مسئله اول، فوری و جدی استان و کشور دانست و گفت: تا زمان انتها کرونا یا کنترل کامل آن، باید اطلاع رسانی به موقع از شرایط استان و نظارت جدی بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل های بهداشتی، به اسم اولویت اول امور قرار بگیرد.

استاندار یزد با بیان اینکه در بحث کرونا هر دو بعد پیشگیری و مقابله اهمیت دارد، توضیح داد: در بعد مقابله باید تمهیدات لازم برای تامین اقلام دارویی و زیرساخت های لازم صورت بگیرد تا نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

فاطمی ادامه داد: بخش مهمی از بعد پیشگیری از شیوع کرونا، منوط به حوزه فرهنگسازی است لذا باید راه چاره های اثربخش و کارآمدی برای افزایش مطلعی و حساسیت مردم نسبت به این بیماری تعریف شده و امکان ایجاد موج های بعدی کرونا در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها، اطلاع رسانی گردد.

او با ابراز نگرانی نسبت به همراه شدن آنفولانزا با کرونا در ماه های آبان و آذر، بر مطلع سازی مردم برای رعایت دستورالعمل ها تاکید و بیان نمود: به منظور مدیریت بهتر شرایط کرونا باید جلسه ای با حضور سازمان ها و دستگاه های فرهنگی استان، برای انجام یک کار جدی، متنوع و نو در این حوزه، برگزار گردد.

استاندار یزد با اشاره به لزوم تبیین بیش از پیش ضرورت و اثربخشی واکسیناسیون در برابر کرونا، خواهان برگزاری جلسات رو در رو دانشگاه علوم پزشکی با اصناف و مجموعه های ورزشی برای انتقال حساسیت موضوع و تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل ها، شد.

فاطمی در انتها بر برگزاری جلسه ستاد کرونا شهرستان ها، آنالیز آخرین شرایط شهرستان ها و انجام اقدامات پیشگیرانه در برابر اوج گیری کرونا و هم تهیه و ارائه گزارش های تحلیلی روزانه از شرایط کرونا، تاکید نمود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1944

به "از تمامی ابزارها برای تبیین ضرورت واکسیناسیون در جامعه استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تمامی ابزارها برای تبیین ضرورت واکسیناسیون در جامعه استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید