اندروید 12 شاید 12 مهر منتشر گردد

به گزارش سافاری رو، به نظر می رسد فقط سه هفته دیگر شاهد رونمایی از نسخه نهایی اندروید 12 خواهیم بود. سایت XDA Developers با یکی از اسناد داخلی گوگل روبرو شده که طبق آن ظاهرا گوگل میخواهد در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) جدیدترین نسخه پروژه متن باز اندروید (AOSP) را منتشر کند. در گزارش این سایت آمده که نسخه AOSP اندروید معمولا همزمان با انتشار نسخه نهایی سیستم عامل موردنظر منتشر می گردد.

اندروید 12 شاید 12 مهر منتشر گردد

در اسکرین شات منتشر شده، می توانیم زمان بندی گوگل برای توقف ارائه مجوز مربوط به نرم افزارهای مختص اندروید 10، 11 و 12 را ببینیم. علاوه بر این، تاریخ مربوط به انتشار نسخه متن باز اندروید 12 در کنار تاریخ انتشار همین نسخه برای 2 نسل قبلی اندروید ذکر شده است.

اگر تاریخ 12 مهر صحت داشته باشد، پس به نظر می رسد پیکسل 6 هم در همان تاریخ شایعه شده معرفی خواهد شد. گوگل چند روز قبل تصویر تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر کرد که اگر بر ویجت های مربوط به ساعت زوم کنید، نشانه های مربوط به تاریخ 19 اکتبر (27 اکتبر) توجه را جلب می نماید و به نظر می رسد گوشی های سری پیکسل 6 حدود 2 هفته بعد از انتشار اندروید 12 رسما معرفی خواهند شد.

بعلاوه بر اساس اطلاعات درون این سند، اندروید 12 دیرتر از نسل های قبلی خود به دست عموم کاربران می رسد. برای مقایسه باید بگوییم که اندروید 10 در تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) معرفی گردید ولی اندروید 11 رسما در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) از راه رسید.

همانطور که احتمالا می دانید، گوشی های پیکسل اولین گوشی هایی هستند که نسخه تازه اندروید را دریافت می نمایند اما در این میان هنوز معلوم نیست که شرکت هایی مانند وان پلاس، شیائومی، اوپو و سامسونگ چه زمانی این نسخه تازه را برای گوشی های فعلی خود ارائه می نمایند.

از بین قابلیت های تازه آخرین نسخه بتای اندروید 12 می توانیم به جست وجوی سراسری، طراحی تازه ماشین حساب، اضافه شدن قابلیت های مربوط به نمایشگر همواره روشن و بهبود انیمیشن سیستم ناوبری اشاره کنیم.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1909

به "اندروید 12 شاید 12 مهر منتشر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 12 شاید 12 مهر منتشر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید