اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، موسی احمدی زاده مسئول برگزاری اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این آیین با همکاری انجمن عکاسان استان بوشهر، گروه عکاسان سپید انجمن سینمای جوان بوشهر، خورموج و اهرم، انجمن عکاسان گناوه انجمن عکاسان کنگان و گروهای آزاد و اشخاص فعال در حوزه عکس و حمایت پیشکسوتان عکاسی بوشهر برگزار می گردد.

اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر برگزار می گردد

این عکاس بوشهری اضافه نمود: برنامه پیش رو با نام جشن بیست وهشت مرداد روز جهانی عکاسی در قالب نشست های تخصصی و یک مراسم تقدیری به مدت دو روز خواهد بود.

احمدی زاده گفت: یک روز قبل از مراسم همزمان سه نشست تخصصی عکاسان هم استانی با حضور محمود صادقی، کریم فائقیان و اسماعیل جاشویی با محوریت نگاه شخصی در عکاسی و ارایه مجموعه عکس هایشان و با دعوت از سید حسین صافی عکاسان بیشکسوت هم استانی بعد ازظهر روز شنبه بیست هفتم مرداد ماه در محل دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر برای عموم علاقمندان رایگان برگزار می گردد.

وی افزود: اهداف مهم این حرکت مروری به روند گذشته فعالیت عکاسی در بوشهر، معرفی یک زمان خاص در طول سال برای آغاز و خاتمه همه فعالیت ها، رونمایی نمادین از کتاب هایی که در سال های گذشته در حوزه عکس منتشر گردیده و آشنایی بیشتر عکاسان جدید با افراد با تجربه به شکل برپایی ورکشاب با محوریت نگاه شخصی آنها در عکاسی است و ادامه روند این پروسه به صورت سالیانه با ایده های تخصصی تر و چشمیگرتری را مد نظر قرار خواهیم داشت.

احمدی زاده با بیان اینکه امروز عکاسان نیازمند مطالعه بیشتر و عمیق شدن در موضوعات مختلف هستند، اضافه نمود: روز جهانی عکاسی را به آنان که از دریچه دوربین شان مهربانی و انسانیت را دیدند تبریک می گوییم و افتخار است که در این روز میزبان همه دوستداران این هنر ارزشمند هستیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 11

به "اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آئین بزرگداشت روز جهانی عکاسی در بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید