بازی مرکب نخستین های جوایز امی را رقم زد

به گزارش سافاری رو، هفتاد و چهارمین دوره از جوایز امی برگزار گردید و سریال های وارثت و تد لاسو بار دیگر خوش درخشیدند.

بازی مرکب نخستین های جوایز امی را رقم زد

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، در جریان مراسم دوشنبه اهدای هفتاد و چهارمین دوره از جوایز امی، سریال تد لاسو که از شبکه اپل تی وی پلاس پخش می گردد برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین سریال کمدی انتخاب شد.

سریال لوتوس سفید که از اچ بی او مکس روی آنتن می رود، نیز عنوان برترین مینی سریال را به خود اختصاص داد. در این شب سریال وارثت که از اچ بی او پخش می گردد نیز به عنوان برترین سریال درام انتخاب شد. وراثت در سال 2020 نیز این جایزه را دریافت نموده بود.

در این مراسم بعلاوه لی جونگ جائه بازیگر کره ای سریال بازی مرکب که از نتفلیکس پخش شد به نخستین بازیگر آسیایی تبدیل شد که جایزه برترین بازیگر مرد نقش اول سریال درام را کسب نموده است. او بعلاوه چهارمین بازیگر آسیایی محسوب می گردد که یکی از جوایز شاخه های بازیگری امی را دریافت نموده است.

در جریان این دوره از جوایز زندایا بازیگر سریال ایفوریا شبکه اچ بی او به نخستین زن سیاه پوستی تبدیل شد که جایزه برترین بازیگر زن نقش اول سریال درام را از آن خود نموده است. زندایا بعلاوه جوان ترین بازیگری محسوب می گردد که تا به امروز دو جایزه امی دریافت نموده است.

جین اسمارت بازیگر سریال هکس به عنوان برترین بازیگر زن سریال کمدی انتخاب شد و جیسون سودیکیس بازیگر سریال تد لاسو بار دیگر جایزه برترین بازیگر مرد سریال کمدی را کسب کرد.

جیسون سودیکیس

آماندا سیفرید برای بازی در سریال دراپ اوت برنده جایزه برترین بازیگر زن نقش اول مینی سریال شد و مایکل کیتون نیز برای دوپسیک به عنوان برترین بازیگر نقش اول مرد مینی سریال انتخاب شد.

مایکل کیتون

شریل لی رالف نیز برای بازی در سریال مدرسه آبوت دومین زن سیاه پوستی شد که جایزه بازیگر زن نقش مکمل سریال کمدی را دریافت نموده است.

هوانگ دونگ هیوک نیز برای کارگردانی بازی مرکب به نخستین کارگردان آسیایی برنده جایزه کارگردانی سریال درام تبدیل شد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2253

به "بازی مرکب نخستین های جوایز امی را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مرکب نخستین های جوایز امی را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید