با این سیستم هوشمند کنترل خانگی نبض خانه را از راه دور بگیرید

به گزارش سافاری رو، این روزها بازار سیستمهای هوشمند کنترل خانگی بسیار داغ است. بر همین اساس است که افرد مختلف در تلاشند تا با نصب دقیق ترین سیستمها امنیت خانه خود را از راه دور تضمین نمایند.

با این سیستم هوشمند کنترل خانگی نبض خانه را از راه دور بگیرید

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم هوشمندBrilliant Control یک سیستم هوشمند قابل نصب روی دیوار است که می تواند به بهترین روش ممکن امنیت خانه شما را تامین کند.

این سیستم هوشمند خانگی از وای فای برخوردار است و از کنترل دستگاه های هوشمند مختلف در خانه شما استفاده می نماید. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 5 اینچی با قابلیت لمس دکمه های مختلف است. این محصول جذاب به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه شما را پخش کنید.

افزون بر اینها شما می توانید به وسیله این سیستم هوشمند کنترل خانگی، کنترل نور را انجام دهید ، دمای ترموستات را تنظیم کنید ، و حتی ببینید که چه کسی پشت درب خانه شماست.

این سیستم هوشمند با نرم افزارها و سیستم عامل های محبوب خانگی هوشمند از جمله Ecobee ، Nest ، Philips Hue ، Ring و Sonos کار می نماید و دارای پشتیبانی صوتی از آمازون الکسا است که به آن اجازه می دهد تقریباً هر کاری که یک دستگاه اکو انجام دهد را انجام دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 853

به "با این سیستم هوشمند کنترل خانگی نبض خانه را از راه دور بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این سیستم هوشمند کنترل خانگی نبض خانه را از راه دور بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید