تاثیر مالی 3.2 میلیارد دلاری بازی های آسیایی 2018

به گزارش سافاری رو، ارزیابی های جدید نشان داده است که برگزاری بازی های آسیایی سال جاری در اندونزی 3.2 میلیارد دلار ارزش مالی برای این کشور دارد.

تاثیر مالی 3.2 میلیارد دلاری بازی های آسیایی 2018

برای سفر با هزینه سفر به پوکت سال 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Inside the games، آژانس توسعه ملی اندونزی اعلام نمود که بازی های آسیایی جاکارتا 2018 و میزبانی دیگر سال جاری در این کشور چند میلیارد دلار تاثیر مالی در این کشور خواهد داشت اما بیش ترین تاثیر با بازی های آسیایی سال جاری ایجاد می گردد.

بیش تر این پول صرف ارتقای زیر ساخت ها در کشور می گردد. حدود 2.4 میلیارد دلار صرف ایجاد زیرساخت های لازم برای بازی های آسیایی 2018 می گردد. خط ریلی پالمبانگ و فرودگاه ها و بازسازی ورزشگاه ها از جمله پروژه هایی هستند که برای برگزاری بازی های آسیایی انجام می شوند.

پیش بینی می گردد که مسافران خارجی که برای دیدن بازی های آسیایی به اندونزی می فرایند حدود 240 میلیون دلار در این کشور هزینه نمایند. به طور متوسط هر مسافر خارجی در زمان بازی های آسیایی در روز 100 دلار خرج می نمایند.

گفته می گردد برگزاری بازی های آسیایی تاثیرات غیرمالی نیز دارد که عبارتند از افزایش یکپارچگی اجتماعی و افزایش تجارب و مهارت های نیروی انسانی.

به طور کلی برگزاری بازی های آسیایی در اندونزی صندلی اندونزی را در سطح بین المللی بالاتر خواهد برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 799

به "تاثیر مالی 3.2 میلیارد دلاری بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر مالی 3.2 میلیارد دلاری بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید