تصفیه خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره برداری نهاده شد

به گزارش سافاری رو، خبرنگاران/قم پروژه توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شهر قم با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال مورد توسعه، در هفتمین هفته از پویش الفبایران با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار قم به بهره برداری رسید.

تصفیه خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره برداری نهاده شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای قم، پروژه توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب شماره دو قم که از آبان ماه سال 97 شروع شد و در روزهای خاتمه سال 98 به خاتمه رسید و امروز با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استان قم در مدار بهره برداری نهاده شد.

این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه 50 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز و 250 هزار نفر جمعیت تحت پوشش با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهبود تصفیه فیزیکی، نوسازی تجهیزات الکترومکانیکال فرسوده، ارتقا ایمنی واحد کلرزنی و تکمیل محوطه سازی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه خانه فاضلاب شماره دو شهر مقدس قم به انجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1114

به "تصفیه خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره برداری نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه فاضلاب شماره دو قم در مدار بهره برداری نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید