تیم والیبال مریوان،بازیکن سازاست، تیم ها به ویدئو چک عادت کرده اند

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در خاتمه هفته یازدهم با کسب 7 پیروزی و 20 امتیاز برابر با تیم پیکان در رده چهارم جدول رده بندی و بالاتر از تیم هراز آمل قرار گرفت. نتایج دور از انتظار جوانان راه یاب مقابل تیم های قدرتمند و پیروزی 3 بر صفر برایر تیم پیکان، شاگردان صادقیانی را در بالای جدول کنار مدعیان قرار داده است.

تیم والیبال مریوان،بازیکن سازاست، تیم ها به ویدئو چک عادت کرده اند

آرش صادقیانی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط تیم راهیاب ملل تا انتها هفته یازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به بودجه در نظر گرفته، هدف ابتدای فصل مان بقا در سوپرلیگ بود تا جزو دو تیم انتهای جدول نباشیم. بازیکنان مستعد و با انگیزه ای جذب کرده ایم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. بازیکنان از نظر بدنی و تکنیکی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: ابتدای فصل چند مصدوم داشتیم و علیرغم نمایش خوبی که مقابل حریفان داشتیم نتیجه را واگذار کردیم. پیش از فصل بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند سختکوش و با انگیزه هستند. نکته حائز اهمیت تیم راهیاب ملل همدلی و رفاقت است. در طول مسابقات نیز بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و بازیکنان جنگیدند علیرغم اینکه بسیاری از بازیکنان سال نخست حضور در سوپرلیگ را تجربه می کنند و تعدادی نیز نوجوان و جوان هستند.

صادقیانی افزود: مقابل تیم های قدرتمند نتایج خوبی کسب کردیم و بازیکنان نشان دادند توانمند هستند. تیم های پاس گرگان، هورسان رامسر و سایپای تهران را شکست دادیم و رفته رفته ذهنیت پیروزی در بازیکنان شکل گرفت. در نهایت مقابل تیم های آذرباتری، مس رفسنجان، پیکان تهران و شهرداری گنبد نیز به فزونی رسیدیم.

سرمربی تیم راهیاب تاکید کرد: در وقفه ایجاد شده می توانیم روی نقاط ضعف خود کار و ریکاوری خوبی پشت سربگذاریم تا فرایندمان را حفظ کنیم. در هر مسابقه به همان بازی فکر می کنیم و به قبل و بعد توجهی نداریم. خدا را شکر بازیکنان نیز به این حرفه ای گری رسیده اند. امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی به والیبال ایران تحویل دهیم. شاید کمتر تیمی چنین جسارتی را داشته باشد که این فرصت را به جوانان بدهد اما در تیم راهیاب این اتفاق همانند سال های گذشته رخ داد. راهیاب، بازیکن ساز است و اطمینان دارم بازیکنان خوبی به تیم های باشگاهی و ملی تحویل خواهیم داد.

وی درباره وقفه ایجاد شده در مسابقات نیز گفت: به دلیل حضور تیم سیرجان در جام باشگاه های جهان این اتفاق رخ داد. سیرجان نام ایران را یدک می کشد و ما نیز از این قانون تمکین کردیم. ممکن است این تعطیلی در فرایند رو به رشد و رو به برد ما تاثیر بگذارد اما پذیرفتیم و برای تیم سیرجان آرزوی موفقیت داریم.

وی درباره فشردگی مسابقات و نیز اتمام لیگ تا انتها سال گفت: در جلسه ابتدای فصل بیشتر مربیان رای به بازی های رفت و برگشت دادند. تیم راه یاب بحث مسابقات به شیوه VNL را بیان نمود اما بیشتریت، مسابقات رفت و برگشت را پذیرفتند. درباره اتمام مسابقات تا اسفندماه نیز بحث اردوهای ملی مطرح شد اما نکته مهم این است که نسبت به داوری ها اعتراض زیادی می شود. با توجه به اینکه سال گذشته مسابقات متمرکز در تهران برگزار گشت از ویدئوچک استفاده کردند و همین تیم ها را عادت داد که در صحنه های مشکوک از ویدئوچک استفاده کنند. این عادت همچنان وجود دارد و الان که ویدئوچک نیست اعتراض ها نسبت به داوری بالاست.

صادقیانی در انتها تاکید کرد: امیدوارم بازیکنی به دلیل فشردگی مسابقات و رفت و آمدها دچار مشکل و آسیب دیدگی نشود اما رای گیری در اختیار تیم ها بود و رای به برگزاری به شیوه رفت و برگشت داده شد. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که حداقل در فصل سرما که رفت و آمدها مشکل می شود شرایط سخت تر نشود و جلساتی برگزار شود تا برای نیم فصل رقابت ها تصمیم گیری بهتری اتخاذ شود. تیم راهیاب شرایط خوبی دارد. از مجموعه تیم، کادر فنی و تمام عواملی که زحمت کشیدند تشکر می کنم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2141

به "تیم والیبال مریوان،بازیکن سازاست، تیم ها به ویدئو چک عادت کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال مریوان،بازیکن سازاست، تیم ها به ویدئو چک عادت کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید