جزئیات اعطای وام 10 میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد

به گزارش سافاری رو، بانک های قرض الحسنه از هفته آینده به یاری سرپرستان خانوار های می آیند که به علت کرونا بستری شده و از کسب و کار باز خواهند ماند. این وام 10 میلیون تومانی و 3 ساله است که حدود 300 هزار تومان اقساط این وام است.

جزئیات اعطای وام 10 میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مراد پور، سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد در رابطه با وام اعطایی به سرپرستان خانوار گفت: برنامه ای که تدارک دیده شده اینگونه است که به سرپرستان خانوار که دچار بیماری کرونا شده اند و در بیمارستان بستری و فاقد شغل و عایدی هستند، تحصیلات 10 میلیون تومانی قرض الحسنه به وسیله دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می گردد؛ از هفته آینده کار شروع می گردد و جزئیات بیشتری به وسیله این بانک ها در اختیار متقضیان قرار داده خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات اشخاص به وسیله وزرات بهداشت دریافت می گردد و پس از صحت سنجی سرپرستانی که مشمول دریافت این وام هستند به صورت پیامک و یا تماس تلفنی به وسیله بانک ها به افراد اطلاع رسانی خواهد شد. هیچ یک از هموطنان به بانک ها مراجعه نکنند و منتظر تماس آن ها باشند.

دلایل اجرایی نشدن تبصره های مربوط به اشتغال در قانون بودجه

مرادپور در رابطه با ضمانت و اعتبار سنجی افراد در این زمینه اعلام کرد: این وام 10 میلیون تومانی و 3 ساله است که حدود 300 هزار تومان اقساط این وام است؛ ضمانت آن هم به وسیله اعتار سنجی افراد است و اگر افراد خوش حساب باشند حداقل تضمینات گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2040

به "جزئیات اعطای وام 10 میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اعطای وام 10 میلیون تومانی به بستری شوندگان کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید