خبرنگاران ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان تعطیل است

به گزارش سافاری رو، همدان- خبرنگاران- روابط عمومی آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای عنوان نمود: تمامی ستادها و مراکز اسکان مربوط به آموزش و پرورش این استان تعطیل هستند و هیچ مسافر یا میهمانی در این مراکز پذیرش نشده اند.

خبرنگاران ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان تعطیل است

در این اطلاعیه که روز یکشنبه صادر شده آمده است: بر این اساس هر گونه مطلبی مبنی بر پذیرش مسافر در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش این استان غیرواقعی است و تکذیب می گردد.

ضمناً لازم به یادآوری است، دبیرستان ام البنین همدان که در سال های قبل به اسکان مسافران اختصاص می یافت، در حال حاضر با هماهنگی قبلی به ستاد مردمی مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافته و فقط عوامل این ستاد در آنجا فعالیت دارند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این استان تا به امروز جواب آزمایش 243 تن مثبت اعلام شده که 149 نفر از آنها بهبود یافته و ترخیص شده اند.

منوچهر کرمی اضافه کرد: 70 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و 30 درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

وی با بیان اینکه فرایند ابتلا در این استان نسبت به روز گذشته نزولی بوده است گفت: تست کرونای 19 نفر امروز در استان مثبت بوده که میزان ابتلا در روز گذشته 27 نفر بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید