خبرنگاران پلیس با خودروهای فروش کالا در حاشیه محورهای اصلی برخورد می نماید

به گزارش سافاری رو، تهران- خبرنگاران- رئیس پلیس راه پایتخت گفت: با توجه به مسائل متعدد خودروهای فروش کالا در حاشیه محورهای اصلی، از ابتدای امسال تیم های این پلیس با تذکر و اعمال قانون، در راستای ساماندهی این مساله هستند.

خبرنگاران پلیس با خودروهای فروش کالا در حاشیه محورهای اصلی برخورد می نماید

سرهنگ نوراله خادم در ادامه این اطلاعیه در مورد مسائل مذکور به تاثیر این فروشندگان در ایجاد گره های ترافیکی، کاهش ایمنی تردد و بروز تصادفات جرحی و بعضاً فوتی اشاره نمود.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حضور دست فروشان در کنار جاده ها که عمدتاً اقدام به فروش محصولات غذایی می نمایند، علاوه بر اینکه عاملی بر افزایش تصادفات به شمار می آیند، موجب تجمع مسافران در شرایط کرونایی شده است.

همچنین استفاده از این خوراکی ها به سبب نبود نظارت بهداشتی بعضاً منجر به مسمویت و مسائل گوارشی برای افراد شده است.

این شرایط یکی از عوامل مهم نارضایتی اصنافی است که کسب و کار آن ها را تحت تاثیر قرار داده اند و در روزهای اعمال محدودیت های کرونایی نیز همیشه فعالیت دارند.

حضور این دست فروشان در گردنه قوچک (جهت دسترسی به بخش های لواسانات و رودبار قصران در شمال شرقی پایتخت) یکی از این نمونه ها است که علاوه بر مسائل مطرح شده، تجمع های شبانه افراد دور آتش به میزبانی این کسبه از دغدغه های فرهنگی مسئولان منطقه نیز به شمار می آید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1698

به "خبرنگاران پلیس با خودروهای فروش کالا در حاشیه محورهای اصلی برخورد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس با خودروهای فروش کالا در حاشیه محورهای اصلی برخورد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید