تور دوحه: دبیرخانه کارگروه جام جهانی 2022 قطر در اتاق ایران تشکیل می گردد

به گزارش سافاری رو، دبیرخانه کارگروه جام جهانی 2022 قطر با همکاری کمیسیون گردشگری اتاق ایران و معاونت های کسب وکار و بین الملل این اتاق، انجمن صنعت ورزش و دستگاه های مرتبط در اتاق ایران تشکیل می گردد. هدف از تشکیل این کارگروه آنالیز و برطرف موانع حضور گردشگران جام جهانی قطر در ایران و ارائه راهکار عملی برای جذب این گردشگران است.

تور دوحه: دبیرخانه کارگروه جام جهانی 2022 قطر در اتاق ایران تشکیل می گردد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این تصمیم حاصل تازه ترین نشست کمیسیون جهانگردی و کسب وکارهای وابسته اتاق ایران است که با فعالین بخش خصوصی و مدیران وزارتخانه های ورزش و جوانان، صنعت، منطقه ها آزاد و معاونت های کسب وکار و بین الملل اتاق ایران برای آنالیز فرصت های جام جهانی 2022 قطر در صنعت جهانگردی کشور برگزار گردید.

در این نشست مقرر شد کمیسیون جهانگردی اتاق ایران و انجمن صنعت ورزش کشور با هدف شناسایی ظرفیت های خدمات به جهانگردان جام جهانی رویدادهای مشترکی برگزار نمایند. بعلاوه دستگاه های دولتی نیز برای استفاده از پیشنهادات بخش خصوصی جهت بهره برداری حداکثری از فرصت جام جهانی اعلام آمادگی کردند.

در این نشست بر لزوم ایجاد زیر ساخت های لازم در منطقه ها آزاد جنوب کشور به عنوان اصلی ترین مقصد در ایران برای جهانگردان جام جهانی قطر و هماهنگی سازمان منطقه ها آزاد برای ارائه خدمات هرچه بهتر به این جهانگردان تاکید شد. چرا که به اعتقاد حاضرین در این جلسه این دوره جام جهانی که فشرده ترین رویداد از نظر فضای برگزاری است فرصت خوبی برای جذب جهانگردان حاضر در قطر برای کشور ایجاد خواهد نمود.

در این نشست نماینده آژانس داران حاضر در جلسه به موانع پیش روی ایران برای استفاده از فرصت جام جهانی و جذب جهانگرد اشاره نموده و گفت: با توجه به عدم انجام پرواز ها امکان هماهنگی و برنامه ریزی آژانس داران وجود ندارد. بعلاوه به علت عدم امکان مبادلات اقتصادی با توجه به تحریم ها هزینه انتقال پول افزایش خواهد یافت که این امر بسیاری از دفاتر جهانگردی خارج از کشور را برای همکاری با دفاتر جهانگردی ایران منصرف می نماید.

بعلاوه در این نشست به فرصت های رویداد بزرگ اکسپو در سال گذشته اشاره شد که به علت عدم هماهنگی و نبود زیرساخت با وجود حضور میلیون ها جهانگرد در امارات، کشور ایران از میزبانی آن ها بی بهره بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2201

به "تور دوحه: دبیرخانه کارگروه جام جهانی 2022 قطر در اتاق ایران تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: دبیرخانه کارگروه جام جهانی 2022 قطر در اتاق ایران تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید