دیدگاه اتحادیه اروپا درباره نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، انریکه مورا (Enrique Mora) نماینده اتحادیه اروپا در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در شهر وین هم اکنون در پیامی توییتری درباره این ملاقات نوشت: نشست کمیسیون مشترک سازنده بود.

دیدگاه اتحادیه اروپا درباره نشست کمیسیون مشترک برجام

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کننده اروپا در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در این باره ادامه داد: اتحاد و همت برای یک فرایند مشترک دیپلماتیک با تشکیل دو گروه تخصصی در زمینه اجرای تعهدات هسته ای و لغو تحریم ها وجود دارد. به عنوان هماهنگ کننده، تماس های جداگانه ای را در وین با تمام طرف های مربوطه از جمله ایالات متحده تشدید خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، براساس توافق انجام شده، دو نشست کارشناسی موازی میان اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی های فنی در حوزه برطرف تحریم و هسته ای تشکیل شد.

این نشست های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در مورد جنبه های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم ها و مسائل هسته ای بپردازند و نتیجه بحث های خود را به کمیسیون گزارش کنند.

سیدعباس عراقچی رئیس هیات ایران در نشست کمیسیون تاکید نمود: برطرف تحریم های آمریکا، اولین و ضروری ترین اقدام جهت احیای برجام می باشد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد به محض برطرف تحریم ها و پس از راستی آزمایی آن، اقدامات جبرانی هسته ای خود را متوقف کرده و به اجرای کامل برجام برگردد.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و انریکه مورا به کنندگی از جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعاتی پیش در وین شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1694

به "دیدگاه اتحادیه اروپا درباره نشست کمیسیون مشترک برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدگاه اتحادیه اروپا درباره نشست کمیسیون مشترک برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید