رزاق پور: دیگران باید مقابل تراکتور وقت تلف نمایند، از مصدومیتی وحشتناک نجات یافتم

به گزارش سافاری رو، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که مقابل فولاد خوزستان از مصدومیتی وحشتناک گریخت.

رزاق پور: دیگران باید مقابل تراکتور وقت تلف نمایند، از مصدومیتی وحشتناک نجات یافتم

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل تراکتور تبریز مقابل فولاد خوزستان گفت: این بازی کیفیت چندانی نداشت و ما در شرایطی به اهواز رفتیم که دست کادر فنی تا حدودی بسته بود. متأسفانه بعضی بازیکنان مهم خود را در اختیار نداشتیم و بعضی نفرات هم در لحظات پایانی به شرایط بازی رسیدند.

ما برای پیروزی به اهواز رفته بودیم و با سیستم 3-4-3 بازی کردیم.، وی ضمن بیان این جمله اعلام کرد: اینگونه نبود که بابت مساوی گرفتن برابر فولاد راضی باشیم. به هر حال شرایط به گونه ای رقم خورد که در نهایت یک امتیاز گرفتیم و این برای ما بد نبود.

مدافع تراکتور در خصوص حواشی این مسابقه توضیح داد: فکر می کنم مسائل فنی تحت تأثیر حاشیه ها نهاده شد و ما بعد از بازی شنیدیم که گزارشگر مسابقه، علاقه بیش از حدی نسبت به فولاد نشان داده است. ما به هیچ عنوان وقت تلف نکردیم و عکس هایی که از مصدومیت و ضرب خوردگی بازیکنان منتشر شد، همه چیز را نشان می دهد. ما تراکتور هستیم و تیم های دیگر باید مقابل ما دنبال اتلاف وقت باشند. بازیکنان فولاد خشن بازی می کردند و متأسفانه اخباری هم مصدوم شد که امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

رزاق پور در قسمت دیگری از حرف هایش گفت: من از مصدومیتی وحشتناک جان سالم به در بردم. بازیکن فولاد طوری مرا با لگد لِه کرد که کم مانده بود یک آسیب دیدگی وحشتناک نصیبم گردد. شدت درد من طوری بود که حتی دکتر گفت که از زمین مسابقه بیرون بروم، اما خودم دوست داشتم حتی در آن شرایط سخت به تراکتور یاری کنم. البته ما تعویض های خود را انجام داده بودیم و نمی توانستیم بازیکن دیگری را وارد زمین کنیم.

وی در خصوص اظهارات جواد نکونام که گفته بود بازیکنان تراکتور حتی از نیمه زمین رد نشدند، توضیح داد: فکر نمی کنم اینگونه باشد. ما در طول بازی یکی دو موقعیت داشتیم که می توانستیم در ضدحملات به گل برسیم. البته فولاد هم یکی دو موقعیت داشت و فکر می کنم تساوی نتیجه ای عادلانه بود.

مدافع تراکتور راجع به تأثیر حضور زونیمیر سولدو در تراکتور گفت: کیفیت تیم ما نشان می دهد که بعد از آمدن این مربی، شرایط بهتری پیدا کردیم و اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، قطعاً نتایج بهتری خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2029

به "رزاق پور: دیگران باید مقابل تراکتور وقت تلف نمایند، از مصدومیتی وحشتناک نجات یافتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: دیگران باید مقابل تراکتور وقت تلف نمایند، از مصدومیتی وحشتناک نجات یافتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید