سیفی زاده: منکر مسائل داوری نیستم و کوشش می کنیم شرایط بهتر گردد

به گزارش سافاری رو، مسئول کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: داوری اشکلات خودش را دارد و ما نمی گوییم اشکلی نبوده است، هدف ما این است که این اشتباهات و مسائل به حداقل برسد.

سیفی زاده: منکر مسائل داوری نیستم و کوشش می کنیم شرایط بهتر گردد

پیغام سیفی زاده مسئول کمیته داوران و مسابقات بسکتبال در گفت و گو با ،درباره شرایط داوری های لیگ با توجه به اعتراض هایی که به این بخش اجرا شده است گفت: داوری اشکالات خودش را دارد و ما نمی گوییم اشکلی نبوده است، هدف ما این است که این اشتباهات و مسائل به حداقل برسد و بر طرف گردد از آن جایی که سرعت بازی بالا است و فشار زیادی وجود دارد این اتفاقات و اشکلات خواه نا خواه وجود خواهد داشت.

او اضافه کرد: داوران مسائلی داشتند که منکر آن نیستم و امیدوارم روز به روز این مسائل را بر طرف کنیم، شرایط فیزیکی و امکانات مهم است، اما در همین بازی شیمیدر و مهرام به دلیل مسئله ای که در دستگاه وجود داشت 2 ثانیه وقت بالا پائین شد، این تجهیزات با وجوداین که هر بار چک می گردد، اما مستهلک شده است.

مسئول کمیته داوران در ادامه بیان داشت: ایرادات داوری مسائلی بوده که به آن ها گوشزد شده است، خود این نفرات هم پیگیری تر از بنده هستند همین حالا هم داوران چند کلیپ برای ما ارسال کردند و امیدواریم با همکاری دیگر دوستان این مسائل ر ا به حداقل برسانیم.

سیفی زاده درباره این که آیا مواردی بوده که بخواهد به کمیته انضباطی برسد گفت: مسئله و مسئله ای وجود نداشته است که در این 2 هفته به وجود آمذده باشد و بخواهد در کمیته انضباطی پیگیری گردد و تنها چند خطای فنی بوده است و مورد دیگری نبوده که بخواهد آنالیز گردد.

او درباره وضعیت پزشکی و آمبولانس مستقر در مجموعه آزادی گفت: برای همین بازی مهرام و شیمیدر آمبولانس آمده بود، یک آمبولانس هم مقابل فدراسیون است که تنها حضور فیزیکی دارد و کاریایی ندارد، از آن جایی که درمانگاه مجموعه آزادی در فاصله 500 - 600 متری فدراسیون است ماشین در بیشتر مواقع در همان جا مستقر است، اما در بازی روز پنج شنبه علاوه بر آن ماشین، ماشین دیگری هم مقابل فدراسیون مستقر بود.

پیغام سیفی زاده رئیس کمکیته داوران و مسابقات در سرانجام و درباره سیستم آنلاین نتایج هم بیان داشت: فعلا سیستم نتایج آنلاین فعال نیست و ممکن است استفاده هم نگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 689

به "سیفی زاده: منکر مسائل داوری نیستم و کوشش می کنیم شرایط بهتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیفی زاده: منکر مسائل داوری نیستم و کوشش می کنیم شرایط بهتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید