فیلم، 10 کشته و زخمی در انفجار کارخانه مواد شیمیایی در چین

به گزارش سافاری رو، در حادثه انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در منطقه خودمختار گوانگژی ژوانگ چین دستکم چهار نفر جان خود را از دست دادند و 6 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

فیلم، 10 کشته و زخمی در انفجار کارخانه مواد شیمیایی در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دستکم چهار نفر امروز (سه شنبه) در حادثه انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در منطقه خودمختار گوانگژی ژوانگ واقع در جنوب چین جان خود را از دست دادند و 6 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، وضعیت جسمانی دو نفر از زخمی های این حادثه در شهر یولین وخیم اعلام شده است.

هنوز علت انفجار معین نیست اما کلیپ های ویدئویی که از این حادثه منتشر شده است، میزان تخریب را نشان می دهد به طوریکه چیزی جز بدنه این تأسیسات باقی نمانده است.

آنطور که منابع محلی گزارش نموده اند، عملیات نجات در دست اقدام است و تیم نجات در جستجوی بازماندگان این حادثه انفجار هستند.

فروردین امسال نیز آتش سوزی و انفجار مهیبی در کارخانه فراوری مواد شیمیایی در شهر یان چنگ واقع در شرق چین به کشته شدن 47 نفر و زخمی شدن 640 نفر دیگر منجر شد. (جزئیات بیشتر)

در آن حادثه، شدت انفجار به حدی بوده است که باعث ایجاد زمین لرزه کوچک در استان جیانگ سو شد و خبرگزاری شینهوا نیز علت انفجار را آتش سوزی در کاخانه فراوری آفت کش گزارش کرد.

وقوع چنین حوادثی در چین رایج است به طوریکه در سال 2015، 165 نفر در پی وقوع چند انفجار در یک انبار دپوی مواد شیمیایی در استان تیان جین در شمال این کشور کشته شدند. در ماه نوامبر نیز سلسله انفجارها در هنگام تحویل محموله سوخت به یک کارخانه فراوری مواد شیمایی 23 کشته بر جای گذاشت.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 526

به "فیلم، 10 کشته و زخمی در انفجار کارخانه مواد شیمیایی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، 10 کشته و زخمی در انفجار کارخانه مواد شیمیایی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید