مجلس یازدهم باید دولت را به سمت فعالیت های مفید برای اقتصاد سوق دهد

به گزارش سافاری رو، سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری گفت: مجلس یازدهم باید دولت دوازدهم را در مدت باقی مانده از عمرش کمک کند تا به سمت فعالیت های مالی تمایل داشته باشد.

مجلس یازدهم باید دولت را به سمت فعالیت های مفید برای اقتصاد سوق دهد

سید کمال سجادی در تبادل نظر با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: مجلس یازدهم دارای ترکیب بسیار خوبی است و اقبالی که مردم به اصولگرایان نشان داده اند، بالای 80 درصد است.

وی اضافه کرد: همین اقبال حدود 80 درصدی برای مجلس یازدهم تعهدات و مسئولیت هایی را به وجود آورده که لازم است نمایندگان منتخب مردم خود را متعهد به اجرای وعده ها بدانند.

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری با بیان اینکه یکی از وعده هایی که نمایندگان منتخب مردم سر داده اند، بهبود شرایط معیشت و اقتصاد است، یادآور شد: بنابراین مجلس یازدهم با اتکا به نظریه اقتصاد مقاومتی و بندهای بیانیه گام دوم باید کوشش کند، به مطالبات مردم پاسخ دهد.

سجادی بیان نمود: همچنین مجلس یازدهم باید تحقیق و تفحص و نقش کنترلی خود را بر دستگاه ها افزایش دهد، یادآور شد: این یک اولویت مهم است که مجلس دهم از آن غفلت نموده است؛ چون واقعاً اگر مجلس دهم به درستی به وظیفه نظارتی خود عمل می کرد، امروز شاهد نبودیم قیمت خودرو بدون هیچ توجیه منطقی افزایش یابد و این مسئله در مورد سایر بخش ها هم قابل ذکر است.

وی با اشاره به این مطلب که مجلس یازدهم باید دولت دوازدهم را در مدت باقی مانده از عمرش کمک کند تا به سمت فعالیت های مالی تمایل داشته باشد، گفت: این کمک رسانی باید تا خاتمه دولت دوازدهم ادامه پیدا کند تا اینکه در دولت بعدی، مدیران لایق و شایسته انتخاب شوند.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: اگر مجلس، کارآمد عمل کند، دولت کارآمد خواهد شد؛ لذا مجلس یازدهم وظیفه دارد تا به هر فردی به عنوان وزیر اعتماد نکند. پس باید مجلس آینده در رأی اعتماد به وزرای دولت آینده نهایت دقت را داشته باشند.

انتهای پیغام/4079/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 994

به "مجلس یازدهم باید دولت را به سمت فعالیت های مفید برای اقتصاد سوق دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم باید دولت را به سمت فعالیت های مفید برای اقتصاد سوق دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید