معاون پارلمانی رئیس جمهور: نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق گردد

به گزارش سافاری رو، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نظام هماهنگ پرداخت باید به معنای واقعی محقق گردد

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در آئین افتتاح کتابخانه باهنر این شهرستان با بیان اینکه این روز ها مسائل معیشتی مالی فراوان است، اظهار کرد: طی سفر های استانی مسائل فکری، فرهنگی و علمی نباید تحت الشعاع قرار گیرد هرچند که در شرایط فعلی اولویت اقتصاد است، ولی اگر جریان سازی و کار ژرف فرهنگی نگردد این زحمات هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی ایجاد فضا هایی همانند سینما، کتابخانه و تالار را زمینه ساز ایجاد رویداد های فرهنگی مطرح کرد و افزود: با مجموع این اقدامات افکار و اندیشه غرب بر جوانان غالب نمی گردد.

معاون مجلس رئیس جمهور با اشاره به وجود شخصیت های متعدد علمی و فرهنگی در بروجرد، ضمن اهدای حداقل یک هزار جلد کتاب به کتابخانه شهید باهنر این شهرستان گفت: پیشنهاد می گردد مرکز خاصی برای معرفی شخصیت و آثار نویسندگان، مترجمان، عالمان و اندیشمندان این شهرستان ایجاد و نتایج اقدامات آنان در این مکان به صورت تجمیعی نمایش داده گردد.

حسینی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر کتابخوانی و تقریر ایشان بر مقدمه بعضی کتاب ها در راستای تشویق دیگران حتی مسوولان به مطالعه افزود: بیان واژه های تازه، تعابیر تازه، طرح سوژه و ایجاد حرکتی که ایشان در جامعه رقم می زند علاوه بر استعداد ذاتی به علت سطح مطالعه عمیق و اشراف ایشان بر مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم علاوه بر برطرف مسائل معیشتی به فرهنگ هم بها داده گردد، اعلام نمود: در این راستا مسائل معیشتی کارکنان ارشاد و کتابخانه ها در برنامه سازمان امور استخدامی و اداری مقایسه، آنالیز و ترمیم حقوق ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مجلسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه نظام هماهنگ پرداخت باید به معنای واقعی محقق گردد، توضیح داد: کار فرهنگی نیازمند سرزندگی و نشاط است که باید با ترمیم حقوق، روحیه و انگیزه دوچندانی به کارکنان دستگاه های فرهنگی بخشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2085

به "معاون پارلمانی رئیس جمهور: نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون پارلمانی رئیس جمهور: نظام هماهنگ پرداخت به معنای واقعی محقق گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید