مقصر 100درصد باخت دربی خود ساپینتو است! ، پول زیادی و بخور بخور استقلال را به این روز انداخت

به گزارش سافاری رو، پیشکسوت استقلال حواشی مدیریتی را علت نتیجه نگرفتن این تیم در دربی می داند.

مقصر 100درصد باخت دربی خود ساپینتو است! ، پول زیادی و بخور بخور استقلال را به این روز انداخت

به گزارش خبرنگاران آنلاین، استقلال دربی حساس تهران را باخت تا به نوعی هم نبرد حیثیتی را باخته باشد و هم از کورس قهرمانی جا بماند، با این باخت آبی ها قهرمانی را تا حد زیادی از دست دادند و فقط باید اتفاقات عجیب و غریبی در ادامه راه رخ دهد تا استقلال قهرمانی اش را در لیگ تکرار کند. بعد از بازی دربی که با باخت 1-0 استقلال همراه بود با حسن روشن همکلام شدیم تا نظر او را در خصوص شرایط بازی و آینده تیم جویا شویم، با هم در ادامه متن کامل مصاحبه را می خوانیم؛

*دربی و باخت 1-0 و از دست دادن تقریبی قهرمانی ... ارزیابی شما از بازی؟

به نظر من استقلال زمانی باخت که ساپینتو کوین یامگا را در پست دفاع راست بازی داد، یامگا نشان داده که گلزن است و می تواند یاری زیادی به خط حمله کند، وقتی این بازیکن در خط دفاع بازی گرفته گردد تیم یک بازیکن هجومی را از دست می دهد، وقتی یامگا در خط دفاع است نمی تواند به داخل محوطه حریف برود و همین قضیه قدرت هجومی استقلال را کم کرد. با این ارنجی که ساپینتو به زمین فرستاد مقصر 100درصد باخت دربی خود اوست. یامگا باید فوروارد بازی می کرد درست است که بازیکن تکنیکی نیست اما همواره نشان داده که برای خط حمله مفید است و به مقدار 3 نفر می تواند در زمین بدود متاسفانه مصدومیتی که پیش آمد باعث شد ما سمت راستمان و هجوم از این سمت را از دست بدهیم. وقتی دیدم یامگا در این بازی دفاع راست است همان موقع گفتم نمی گردد 4 مهاجم در ترکیب داشته باشی.

*فیکس بودن پیمان بابایی نیز کمی عجیب بود

من این بازیکنان را نمی شناسم، قطعا بازیکنان خوبی هستند که در ترکیب استقلال حضور دارند.

*استقلال با این باخت قهرمانی را از دست داد...؟

قطعا این باخت کار را برای تکرار قهرمانی تمام کرد، این بازی 6 امتیاز داشت و باخت باعث شد که استقلال قهرمانی را از دست بدهد. ما هم از کورس قهرمانی کنار رفتیم و هم حیثیتی باختیم. قطعا فردای بازی خیلی از استقلالی ها از ناراحتی و کری هایی که بین دو تیم هست سر کار نرفتند و سرشان را بالا نگرفتند. در هر حال بازیکنان زحمتشان را کشیدند، لیگ برای ما به خاتمه رسیده و یکی از عواملی که به تیم ضربه زد همین تغییر مدیر عامل و هرج و مرج در باشگاه بود. پول زیاد و بخور بخور زیادی شرایط استقلال را به این شکل انداخته است.

*با این حساب قهرمان این فصل را چه تیمی می دانید؟ سپاهان یا پرسپولیس؟

از نظر من پرسپولیس شرایط بهتری دارد، با توجه به بردی هم که این تیم در دربی به دست آورد روحیه این تیم نیز بهتر شد و با شرایط بهتری بازی های به جامانده را به میدان خواهد رفت. سپاهان هم تیم بسیار خوبی دارد و تغییرات بسیار کمی در ترکیبش داشته، اما از نظر من شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2351

به "مقصر 100درصد باخت دربی خود ساپینتو است! ، پول زیادی و بخور بخور استقلال را به این روز انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر 100درصد باخت دربی خود ساپینتو است! ، پول زیادی و بخور بخور استقلال را به این روز انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید