مینامینو پس از پیوستن به لیورپول: هرگز فکر نمی کردم در این تیم بازی کنم، می خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم

به گزارش سافاری رو، تاکومی مینامینو هافبک جدید لیورپول اولین بازیکن آسیایی تاریخ این باشگاه انگلیسی لقب گرفت.

مینامینو پس از پیوستن به لیورپول: هرگز فکر نمی کردم در این تیم بازی کنم، می خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تاکومی مینامینو بازیکن 24 ساله و ژاپنی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش با عقد قراردادی 4.5 ساله و به مبلغ 7.25 میلیون پوند، به عضویت باشگاه لیورپول درآمد تا نخستین بازیکن آسیایی این تیم گردد. باشگاه لیورپول اعلام نمود که او پس از اینکه با مدیران باشگاه به توافقات شخصی رسید و تست های پزشکی را در روز چهارشنبه با موفقیت پشت سر گذاشت، روز اول ژانویه رسماً بازیکن لیورپول خواهد شد.

مینامینو درباره این انتقال گفت: رویای من بود که بازیکن لیورپول شوم و اکنون خیلی هیجان زده ام که این رویا محقق شد. بازی در لیگ برتر انگلیس که بالاترین سطح را در لیگ های دنیا دارد، یکی از اهداف من بود. من به این موضوع فکر می کردم که اگر به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم، روزی می توانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، اما هیچوقت فکر نمی کردم که بتوانم در لیورپول بازی کنم و واقعاً از این بابت خرسندم.

مینامینو در تیم سالزبورگ، دو بار با لیورپول در گروه E لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد که یک بار در آنفیلد، دروازه شاگردان یورگن کلوپ را باز کرد.

هافبک ژاپنی و جدید لیورپول در این خصوص گفت: از این دو ملاقات متوجه شدم که لیورپول از لحاظ تکنیک و قدرت، در سطح بالایی قرار گرفته است. این تیم سطح بالایی دارد و احساس می کردم که آنها قهرمان اروپا هستند. با درک به این موضوع، بیشتر خرسند شدم که می توانم در این تیم بازی کنم. واقعاً خرسندم که بخشی از تیم لیورپول هستم. هدف من این است که با این تیم، به قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برسم و به تیم یاری کنم.

مینامینو به مدت پنج سال در سالزبورگ بازی کرد و در 199 بازی با پیراهن این تیم، 34 گل به ثمر رساند. این هافبک ژاپنی که 22 بازی و 11 گل ملی در کارنامه دارد، در لیورپول شماره 18 را می پوشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 734

به "مینامینو پس از پیوستن به لیورپول: هرگز فکر نمی کردم در این تیم بازی کنم، می خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینامینو پس از پیوستن به لیورپول: هرگز فکر نمی کردم در این تیم بازی کنم، می خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید