نسل جدید آشپزخانه دانشگاه ها مجهز به فناوری راه اندازی شد

به گزارش سافاری رو، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی سیستم نسل جدید آشپزخانه های دانشگاهی مجهز به فناوری های نوین در 10 استان اطلاع داد.

نسل جدید آشپزخانه دانشگاه ها مجهز به فناوری راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، آئین افتتاح نسل جدید آشپزخانه های دانشگاه فنی و حرفه ای مجهز به فناوری های نوین سیستم بخار مرکزی پخت ترکیبی در 10 استان با حضور ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهندس رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران برگزار گردید.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که با یاری و همراهی ستاد، استان ها و نهاد های امور دانشجویی و صندوق رفاه توانستیم سیستم نسل جدید آشپزخانه های دانشگاهی مجهز به فناوری های نوین در 10 استان را راه اندازی و افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می تواند الگویی برای سایر دانشگاه ها باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید نمود: دانشگاه در تمامی ابعاد برنامه های تحولی خود را داشته است و اساس کار ما ارائه خدمات آموزشی مناسب و شایسته به دانشجویان است و افتتاح ارتقا آشپزخانه های این مراکز یکی از برنامه های تحولی دانشگاه بوده است. این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می تواند الگویی مطلوب جهت ارتقا و بهره وری برای سایر دانشگاه ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1808

به "نسل جدید آشپزخانه دانشگاه ها مجهز به فناوری راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید آشپزخانه دانشگاه ها مجهز به فناوری راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید