نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته مای المپیک، در ابتدای این نشست به آنالیز شرایط تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

سپس صالحی امیری ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن یاری مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک توضیح داد: خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم تامین خواهد شد همچنین نوسازی تجهیزات تخصصی آموزشگاه ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار نهاده شده و تا سرانجام نیمه سال جاری انجام خواهد شد.

سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در مورد فعالیت های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت های مادی و معنوی لازم در این زمینه مورد تصویب نهاده شد.

در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مهمان دیگر نشست هیات اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اجرا خاطرنشان کرد با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون خواهان حمایت های بیشتر از این رشته مدال آور در بازیهای آسیایی و رقابت های بین الملی شد.

در سرانجام نشست پیشنهادات و درخواست های واصله ازسوی بعضی از فدراسیون ها مورد آنالیز و تصمیم گیری نهایی واقع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1800

به "نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید