هلال احمر ایران با ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نماید

به گزارش سافاری رو، مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از برگزاری سمینار مشترک با کشور ایتالیا در حوزه درمان ناباروری اطلاع داد.

هلال احمر ایران با ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر حمید چوبینه در این باره گفت: به دنبال رایزنی با نماینده وزیر بهداشت ایتالیا، بازدیدی از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران انجام و عنوان شد که در صورت امکان و با همکاری تیم پزشکی و علمی دو کشور، برنامه های مشترکی با هدف جذب بیماران نابارور ایتالیا اجرایی گردد.

وی با اشاره به این که رایزنی های صورت گرفته با موضوع توریسم درمانی صورت گرفت، توضیح داد: روند مطلوب درمان ناباروری و تعرفه های مناسب این سیکل در ایران، مهم ترین نکته ای بود که مورد توجه و تاکید نماینده وزیر بهداشت ایتالیا در بازدید از مجتمع نهاده شد.

چوبینه اظهار داشت: از سوی دیگر، مردم اروپا به ویژه ایتالیا، به گردشگری علاقه دارند و به آن بها می دهند که خوشبختانه در کشور ما، ظرفیت های غنی در این زمینه وجود دارد و باید با برنامه ریزی مناسب از این فرصت ها بهره جست.

وی ادامه داد: به همین منظور، طی روزهای 15 و 16 مهر ماه جاری، سمینار مشترک ایران و ایتالیا در حوزه درمان ناباروری با حضور محققین و دانشمندان دو کشور برگزار می گردد.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: در توفیق درمان ناباروری در کشور با بهره گیری از شیوه های نوین درمانی، ذکر این نکته حائر اهمیت است که بعد از دیدار با نماینده کشور ایتالیا در کنگره مذکور و بازدیدی که از مجتمع انجام شد، نتیجه دیدارها به آموزشگاه مربوط در کشور ایتالیا ارائه و تماس های بعدی از سوی پروفسورهای این کشور با بنده صورت گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی مجتمع دارویی هلال ایران، عومل موثر بر ناباروری زنان و مردان، فریز تخمدان و تخمک، اسپرم و آندومتریوز از جمله مباحث سمینار مشترک ایران و ایتالیا در حوزه درمان ناباروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 678

به "هلال احمر ایران با ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر ایران با ایتالیا سمینار مشترک درمان ناباروری برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید