هیچ تیمی نمی تواند رکورد پرسپولیس را تکرار کند

به گزارش سافاری رو، سهراب انتظاری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پیروزیت های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت: خوشبختانه سرخپوشان تهرانی توانستند در دو جام پیروز بوده و به قهرمانی دست پیدا نمایند. پرسپولیس در لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشت و در همان نیم فصل اول توانست امتیازات لازم را کسب و قهرمانی اش را حتمی کند.

هیچ تیمی نمی تواند رکورد پرسپولیس را تکرار کند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در جام حذفی هم پرسپولیس انگیزه بالایی داشت و توانست به قهرمانی دست پیدا نموده و یک رکورد بی سابقه را که سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی است، به دست بیاورد. اعتقاد دارم شاید تا سال های دیگر، چنین اتفاقی برای هیچ تیم ایرانی رخ ندهد؛ بنابراین باید به پرسپولیس احترام گذاشت زیرا توانسته کاری کند که در فوتبال ما بی سابقه بوده است.

وی توضیح داد: با اینکه پرسپولیس از پنجره جابجایی محروم بود اما عملکرد قابل قبولی داشت. متأسفانه آنها تنها لیگ قهرمانان را از دست دادند و شاید اگر تیم شرایط بهتری داشت، مطمئناً می توانست نتایج قابل قبول تری کسب کند.

انتظاری در پاسخ به این پرسش که چرا تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان پیروز نبوده اند؟، گفت: به طور حتم بازی های لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است اما باید بپذیریم کشورهای عربی، سرمایه گذاری زیادی بر روی فوتبالشان انجام داده و یک فوتبال حرفه ای را ارائه می دهند اما در ایران این چنین نیست، فوتبال ما فقط اسم حرفه ای دارد؛ درحالی که پول حرفه ای پرداخت می گردد اما همه مسائل آن به طور آماتور انجام می گردد. ما امکاناتی که تیم های عربی در اختیار دارند، نداریم اگرچه سرمایه زیادی داریم ولی این سرمایه ها برای فوتبال هزینه نمی گردد البته از جنبه مدیریتی هم ضعیف بودیم و عملکرد مثبتی در امر مدیریت فوتبال نداشته ایم. شاید نمونه آن فینال جام حذفی بود که یک نکته تاریک در مدیریت فوتبال ایران داشت.

مهاجم پیشین پرسپولیس بیان نمود: 15 سال پیش استادیوم های ما به همین شکلی بودند که الان هستند؛ یعنی هیچ تفاوتی در این سال ها در فوتبال ما به وجود نیامده است و ما شاهد هیچ پیشرفتی در زمینه فوتبالمان چه در سطح بازی، چه زیرساخت ها و چه امکانات اقتصادی نبودیم، یک توقف کامل داشتیم و از پیشرفت خبری نبوده است.

وی با انتقاد از اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد، گفت: متأسفانه در فینال جام حذفی افتضاح بودیم و این فینال برای فوتبال ما مایه تأسف بود. در هیچ جای جهان چنین اتفاقی مشاهده نمی گردد؛ تعجب می کنم که چطور بعضی مسئولان تازه مدعی بودند که هیچ اتفاقی نیفتاده و جام حذفی به شکلی خوب به سرانجام رسیده است.

انتظاری در مورد حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران اضافه کرد: او رزومه خوبی در فوتبال دارد، چهره ای شناخته شده است و اعتقاد دارم اگر امکانات خوبی به او داده گردد، مطمئناً می تواند تیم ملی را به صندلی خودش برساند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام گفت: ویلموتس به جوانان اعتقاد زیادی دارد و مطمئناً با آغاز لیگ و دیدن بازی ها، نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد که هم جوان هستند و هم تجربه خوبی در فوتبال دارند؛ بنابراین باید از او حمایت کنیم تا بتواند تیم ملی را با اقتدار به جام جهانی برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 293

به "هیچ تیمی نمی تواند رکورد پرسپولیس را تکرار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تیمی نمی تواند رکورد پرسپولیس را تکرار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید