پایش سلامت گردشگران در 16 نقطه از مبادی ورودی استان اصفهان

به گزارش سافاری رو، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان از استقرار 16 ایستگاه امنیت و سلامت در تمامی مبادی ورودی استان در نوروز 1399 اطلاع داد.

پایش سلامت گردشگران در 16 نقطه از مبادی ورودی استان اصفهان

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان امروز 3 فروردین ماه با اعلام این مطلب افرود: با توجه به مصوبات ستاد مبازره با بیماری کرونا برای پایش سلامت شهروندان استان، کارشناسان کمیته های بهداشت و سلامت، انتظامی و گردشگری تمامی ورودی های استان، در محورهای شمال، جنوب، شرق و غرب استقرار یافته اند.

او گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان مقصد سفر گردشگران بسیاری بوده و درعین حال به دلیل مرکزیت این استان، جاده های استان محور اتصال بیش از 10 استان مجاور خود نیز است، ما با گردشگرانی روبرو هستیم که مقصد آن ها سایر استان های کشور است، لذا بر این اساس بیش از 16 پایگاه امنیت و سلامت در مبادی مختلف ورودی استان استقرار یافته اند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان اضافه نمود: از روز 28 اسفند 98 تا روز سوم فروردین ماه 99 بیش از 700 نفر مشکوک به بیماری کرونا در این پایگاه ها شناسایی و قرنطینه شده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 990

به "پایش سلامت گردشگران در 16 نقطه از مبادی ورودی استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش سلامت گردشگران در 16 نقطه از مبادی ورودی استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید