پنجره های همچنان بسته استقلال و تردید فکری برای انتخاب ترکیب

به گزارش سافاری رو، به گزارش خبرنگاران، باوجود اعلام رسمی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و با گذشت زمان اعلام شده از سوی وی (دوشنبه یا سه شنبه این هفته)، پنجره های بسته نقل و انتقالاتی آبی پوشان همچنان بسته است تا محمود فکری برای انتخاب نفرات تیمش در هفته نخست دچار تردید و به نوعی نگرانی باشد.

پنجره های همچنان بسته استقلال و تردید فکری برای انتخاب ترکیب

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

تیم استقلال در جابجایی تابستانی که البته در این فصل تبدیل به جابجایی پاییزی شده است، رشید مظاهری، بابک مرادی، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، محمد نادری، محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور را به خدمت گرفته که هفت نفر بعلاوه داریوش شجاعیان در صورت بسته ماندن پنجره جابجاییی قادر به حضور در ترکیب آبی پوشان نیستند.

استقلال در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر میزبان مس رفسنجانی است که برای اولین بار حضور در رقابتهای لیگ برتر را تجربه می کند و این تیم تازه لیگ برتری شده در اولین دیدار خود در ورزشگاه آزادی به مصاف آبی پوشان می رود.

در صورت باز نشدن پنجره جابجاییی استقلال، محمود فکری ناچار است از بازیکنانی در هفته اول استفاده کند که فصل گذشته برای این تیم بازی کرده و در بین بازیکنان جدید این تیم نباشند. در این صورت شاید فکری برای انتخاب ترکیب 11 نفره اش با مشکل زیادی روبرو نباشد، اما نیمکت آنها ظرفیت های لازم را برای حمایت از تیم 11 نفره داخل زمین نخواهد داشت.

دیدار استقلال و مس رفسنجان از ساعت 16:30 روز شنبه 17 آبان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1418

به "پنجره های همچنان بسته استقلال و تردید فکری برای انتخاب ترکیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره های همچنان بسته استقلال و تردید فکری برای انتخاب ترکیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید