پیشنهاد 3 میلیون پوندی برای مهدی قایدی

به گزارش سافاری رو، باشگاه سلتیک اسکاتلند رقم پیشنهادی خود را بالاتر برده و حاضر است برای خرید دائمی مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی 3 میلیون پوند هزینه کند!

پیشنهاد 3 میلیون پوندی برای مهدی قایدی

پیش از این نیز نشریه MSN اعلام کرده بود باشگاه فوتبال سلتیک اسکاتلند که در این فصل عملکرد خوبی در فصل جابجایی نداشته و در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نیز شروع ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است و به همین علت خیلی زود در مرحله پلی آف حذف شد، اکنون در پی جذب مهدی قایدی است.

این بازیکن 22 ساله که 8 بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود فرایند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

آنژه پوستج اوغلو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال استرالیا و فعلی سلتیک در پی تقویت خود برای ادامه فصل است و به همین علت روی مهدی قایدی دست گذاشته و خواهان جذب این بازیکن شده است.

البته نکته اینجاست که شباب الاهلی نیاز مالی نداشته و با توجه به درخشش اخیر مهدی قایدی بعید است به خاطر پول رضایتنامه قطعی ستاره ایرانی خود را برای باشگاه اسکاتلندی صادر کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 2104

به "پیشنهاد 3 میلیون پوندی برای مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 3 میلیون پوندی برای مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید