تایید تحریم های شورای ملی دفاع و امنیت اوکراین علیه روسیه

به گزارش سافاری رو، رئیس جمهور اوکراین اقدام به تایید تحریم های شورای ملی دفاع و امنیت کشورش علیه چند شرکت و نهاد روسیه شامل آژانس همکاری بین المللی روسیه و شرکت حمل و نقل هوایی وولگا-دنپر کرد.

تایید تحریم های شورای ملی دفاع و امنیت اوکراین علیه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اخیرا گفت، این شورا به اعمال تحریم هایی علیه شرکتها و نهادهای همدست در قاچاق غیرقانونی کالاها پرداخته است. رسانه های اینترنتی بعدا گزارش کردند آژانس همکاری بین المللی روسیه هدف این تحریم ها قرار گرفته است. یِوگِنی پریماکوف، رئیس این آژانس به اسپوتنیک گفت، اطلاعیه رسمی از سوی اوکراین فرستاده نشده است.

بر اساس این گزارش، یک حکم ریاست جمهوری که روز یکشنبه منتشر شد، آژانس همکاری بین المللی روسیه، شرکت وولگا-دنپر و چند شرکت دیگر را نام برده و این تحریم ها فورا اجرایی شده اند.

این تحریم ها شامل مجموعا 11 نهاد قانونی روسیه از جمله دو کارخانه صنایع هوانوردی، یک شرکت صنایع کشتی سازی و چند شرکت صنعتی دیگر می شوند.

در این تحریمها انسداد همه دارایی ها، محدودیت تجارت و خاتمه دادن به ترانزیت هر گونه منابع این شرکتها به وسیله اوکراین در نظر گرفته شده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 1687

به "تایید تحریم های شورای ملی دفاع و امنیت اوکراین علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید تحریم های شورای ملی دفاع و امنیت اوکراین علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید