موسوی: انگلیس به جای کوشش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند

به گزارش سافاری رو، سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات بی اساس جانسون، به دولت انگلیس توصیه کرد به جای کوشش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند.

موسوی: انگلیس به جای کوشش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در مورد احتمال مقصر بودن ایران در موضوع پالایشگاه عربستان (آرامکو) با رد سخنان وی گفت: دولت انگلیس به جای کوشش بی ثمر علیه جمهوری اسلامی ایران، نسبت به توقف فروش سلاح های مرگبار به عربستان که خواسته بسیاری از مردم دنیا است اقدام نموده و خود را از اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم یمن برهاند.

به گزارش فارس، روزنامه گاردین گزارش کرد، جانسون در جمع خبرنگارانی که در هواپیما وی را به سمت نشست مجمع عمومی سازمان ملل همراهی می کردند، با تکرار اتهامات واشنگتن و ریاض علیه ایران گفت که بریتانیا در حال حاضر معتقد است که ایران به احتمال خیلی زیاد مسئول حمله اوایل ماه جاری میلادی به تأسیسات نفتی عربستان است.

وی اینگونه شرح داد که به احتمال بسیار زیاد، ایران پشت حمله پهپادی و موشکی 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) به دو تأسیسات مهم نفتی عربستان بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: safariro.ir شناسه مطلب: 449

به "موسوی: انگلیس به جای کوشش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: انگلیس به جای کوشش بی ثمر علیه ایران، فروش سلاح های مرگبار به عربستان را متوقف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید